Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Da joiner jeg Kronn og Holmes på perrongen :slight_smile:

3 Likes

Kan jo tenkes at de var like skeptiske som mange her inne før den var på plass :upside_down:

1 Like

Nå jobbes det iherdig fra alle kanter med å dra ut mest mulig penger av Funcom. 10% bryr seg om selskapet og hva de skal levere i fremtiden, 90% skal tjene store penger på kort tid.

#######Trist

3 Likes

Hvis den ikke kom på plass ville det ikke gjort noe å melde interesse. Det beste tilbudet Funcom fikk var .55 og krav om minimal rep emi

For all del, helt enig.
Men er også veldig lett å være etterpå klok.

Om Pareto og Nordea hadde meldt interesse, hadde de nok fortsatt valgt de utvalgte som kom med det supre tilbudet :ribbon:

1 Like

Jeg var for sein sist, nå har jeg tatt forhåndsregler! Nå blir det å se an hva som skjer. Blir det ikke aksjer til under 50 øre? Whatever :wink:

Kurs fra jeg kjøpte på 1 krone til nå, realisert gevinst på disse dagene på 50%, det er fint

2 Likes

kjøpte en lotto på 1,58, skal utigjen snart

1 Like

Virker jo som det er stor interesse på 1.5, så da er det merkelig at Funcom ikke klarte å hente på høyere kurs.

7 Likes

Hvordan kan de forresten slippe aksjene ut i markedet uten å melde det? Er ikke den tvilsom?

Også bør de jo poste det prospektet.

1 Like

Lykke til da. :slight_smile: Nå kjøper du?. Jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre så jeg har solgt litt. Store krefter i sving eller er det en real reprising.?

Ja, for all del.
Men slik jeg husker det var det også stor interesse fra 2-2.9 også :wink:

Vi har jo tidligere konkludert med at de fleste som var med i den gruppen mest sannsynlig var ute etter rask og enkel 100%++.

jeg ligger øksen min død, god helg :beers:

2 Likes

tror ikke dette er reprising, dette er sterke krefter, og eg ville vert veldig forsiktig!

edit: bare ett lite knippe, skal utigjen uansett pris :slight_smile:

2 Likes

Når det gjelder denne pas anbefalingen, noen som har sett link til det?
ikke? nei, tenkte meg det

1 Like

hoho,selv med kjøp på 1,58 er man i pluss, eg spandere isen @Holmes

2 Likes

1.61 Tror vi kan få en fin sluttspurt idag som i går :grinning:

1.62

3 Likes

Kontaktet megleren min og han fant ingen nye analyser/kjøpsanbefalinger.
Vær forsiktig med hva man hører på hegnar og som man ikke har kilder til.

7 Likes

Stor sjanse for at video eller annet snacks kommer denne helgen.

1 Like

bra Alex, og bra at du deler.
Håper vi kan holde tekinvestor fri for sånt HO tull, å gjøre sånn at alle kan “være” trygg på infoen som kommer her.
Eg er nesten ikke på HO lenger, og trives godt med

5 Likes

@paddy, solgte du alt?

ja, gjort det nå. For mye for fort, brente meg sist

8 Likes