Da joiner jeg Kronn og Holmes på perrongen
Kan jo tenkes at de var like skeptiske som mange her inne før den var på plass
Nå jobbes det iherdig fra alle kanter med å dra ut mest mulig penger av Funcom. 10% bryr seg om selskapet og hva de skal levere i fremtiden, 90% skal tjene store penger på kort tid.
#######Trist
Hvis den ikke kom på plass ville det ikke gjort noe å melde interesse. Det beste tilbudet Funcom fikk var .55 og krav om minimal rep emi
For all del, helt enig.
Men er også veldig lett å være etterpå klok.
Om Pareto og Nordea hadde meldt interesse, hadde de nok fortsatt valgt de utvalgte som kom med det supre tilbudet
Jeg var for sein sist, nå har jeg tatt forhåndsregler! Nå blir det å se an hva som skjer. Blir det ikke aksjer til under 50 øre? Whatever
Kurs fra jeg kjøpte på 1 krone til nå, realisert gevinst på disse dagene på 50%, det er fint
kjøpte en lotto på 1,58, skal utigjen snart
Virker jo som det er stor interesse på 1.5, så da er det merkelig at Funcom ikke klarte å hente på høyere kurs.
Hvordan kan de forresten slippe aksjene ut i markedet uten å melde det? Er ikke den tvilsom?
Også bør de jo poste det prospektet.
Lykke til da. Nå kjøper du?. Jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre så jeg har solgt litt. Store krefter i sving eller er det en real reprising.?
Ja, for all del.
Men slik jeg husker det var det også stor interesse fra 2-2.9 også
Vi har jo tidligere konkludert med at de fleste som var med i den gruppen mest sannsynlig var ute etter rask og enkel 100%++.
jeg ligger øksen min død, god helg
tror ikke dette er reprising, dette er sterke krefter, og eg ville vert veldig forsiktig!
edit: bare ett lite knippe, skal utigjen uansett pris
Når det gjelder denne pas anbefalingen, noen som har sett link til det?
ikke? nei, tenkte meg det
1.61 Tror vi kan få en fin sluttspurt idag som i går
1.62
Kontaktet megleren min og han fant ingen nye analyser/kjøpsanbefalinger.
Vær forsiktig med hva man hører på hegnar og som man ikke har kilder til.
Stor sjanse for at video eller annet snacks kommer denne helgen.
bra Alex, og bra at du deler.
Håper vi kan holde tekinvestor fri for sånt HO tull, å gjøre sånn at alle kan “være” trygg på infoen som kommer her.
Eg er nesten ikke på HO lenger, og trives godt med
@paddy, solgte du alt?
ja, gjort det nå. For mye for fort, brente meg sist