Løsningen er jo å sove ned kursen så de kan forhandle bedre vilkår for Jebsen
Obs obs Nordea fortsetter å akkumulere
Er det Storvestre som kjøper?
Fan skjer?
Info på avveie?
Tror frykt for emisjon og utvanning er borte i hvert fall på kort sikt
Matching halt så smalt opp i 25 + nice!
Hvem var det som sa at gårsdagens melding var så fryktelig dårlig??
Vel om det kan glede deg. tok 50 000 aksjer her i området nå. En fraksjon av den siste potten jeg prøver å plassere (liker ikke AGA…)… Legger den innerst i skapet vel vitende om at dette allerede kanskje er tapte penger… Men… Dersom de får solgt LMO til overpris og kan lukke lånet, eller om de kommer ut med uberkult spillprosjekt som hauser folk til StraBreeze tilstander så kan det om ikke annet bli litt å tjene på en boble.
Sånn… Og jeg kommer til å skylde på deg om jeg taper nå
kjøp FC vis dere vil få med dere en dobling
HELT sikker på at du ikke vil putte de i SB i stede da?
STARBREEZE er priset til Mesias Superstar Allerede… Det er greit for dere som faktisk tror SB er Messias Superstar å sitte… Men for meg som ser en liten geit… Kjøper jo naturligvis ikke…
FUNCOM er priset som en liten bæsj… Og vet du hv, akkurat nå er de en liten bæsj… Men jeg kjøper hvertfall det jeg ser.
Skeptisk…
Det er fremdeles bare 1 kar med 500-750 000 kroner som har kjøpt.
Skal man la det snu hele sin vurdering av funcom caset?
Helt enig og var en (dårlig) spøk
kanskje Jebsen presser kursen ned til 30øre
hehe… tjent nesten 10 000 på FUNCOM nå…
på papiret da…
Får håpe FUNCOM rugler videre over 1 og oppover de neste månedene… Medmindre de går inn for fullt svalestup.
er du inne med noen lodd i fc nå?
Jeg har alltid vegret meg mot å kjøpe en aksje som har steget 20% intradag…
kjøpte omlag 50000 under 0.90…
Meldingen jeg fryktet kom i går… Men markedet tok det med et skuldertrekk… Og la mer vekt på utsettelse av konkurs… Og da kunne jeg jo like gjerne ta noen lodd i dag. Tolker det som bunnen når ikke engang en melding om at salg av IPer kunne ta oss lengre ned i pris.
Men bevares kan ta feil og… Jeg synes ikke FUNCOM er et strålende case. Når jeg putter en slant her så er det fordi jeg better på galskapen. Du vet nå hvordan det er.-… selv om begge henda er på rattet og styrer lukt inn i avgrunnen så kommer det nok frem et spill som ser lovende nok ut til at håpet kommer tilbake…
nå er du 4 000 i pluss på papiret.