stemmer sikkert
Men herregud så gal de folkene som følger med på FUNCOM er. Peiser fan meg aksjen opp over 20%… tar nesten 2 handledager før de skjønner meldingen fra i går… merkelig gjeng…
Gratulerer cagey! Dette var kjekt! Uten meg desverre.
så taktiken din i aksjemarkedet er å tjene penger uanset hva du investerer i
Hallo… potten i FUNCOM er jalla… Har jo nesten ikke aksjer… Men gir meg litt underholdning mens jeg ser etter mitt neste case… Og hvem vet kanskje kommer en melding om noe hyggelig nå som den verst tenkelige katta er ute av sekken.
Kanskje en melding om det der mechwar spillet CFO røpte tilbake i 2012. Det hørtes seriøst coolt ut.
det er jo noe , men du kan kjøpe mer! Slik at vi kanskje ser 3kr idag
Velkommen!
så lenge det er liv, er det håp, nå har funcom fått låne respiaratoren litt lenger.
Funcom klar til og ta skrittet over krona igjen ?
Ser ikke annet enn at volumet baller på seg… Mer enn en fyr nå.
Ser vi et nytt rykk før børsen stenger?
håper det, det rykket altfor hardt i Funcom foten idag, så eg ha lempet inn noe.
Eg er redd det sikkert er det dummeste eg noen gang har gjort på børsen.
Lærer aldri
Det er nok penger på dette forumet itl å drive kursen opp slik som i dag dersom dere alle kjøper…
da ender funcom i rødt da , jaja…får vel bare være med
Bare eg som gikk i fella idag, eller andre som sitter med fun nå ?
Var ikke med jeg. Jeg skjønner ikke hvordan funcom skal klare seg. Et mulig klare-seg scenario.
- Få investorene interessert i nytt spennende prosjekt.
- Få til en emisjon som finansierer dette nye prosjektet og betaler Jebsen nok til at han er fornøyd.
Hva i all verden er sannsynligheten for å få til dette?
I rødt, hallo? + 8%!
Ikke stor spesielt med tanke på at de bare har litt over et år på seg. Det har jo ikke kommet noe særlig med innhold til LMO i år så man kan jo håpe på at en del av teamet er over på nytt spill ( men jeg tviler på det… )
EDIT: hvis ikke de klarer å få driften til å gå i pluss så har de sannsynligvis mindre enn et år igjen…
Nææh Onns, shit! Sier du det du? Næmmen det visste vi ikke. Det var kjempeinterssant info…