Er fult ut enig med deg att ting kunne hvert gjort annerledes, men når det ble som det ble så er nå jeg over og ferdig med det.
Ingen sier at 90 mill nødvendigvis skal ut på fredag, men skulle så lite som 5-10% av disse dumpes på fredag så er det sikkert nok til å knekke kursen.
Er derfor ganske skeptisk til aksjen på veldig kort sikt… sitter likevel med en lyttepost.
Trenger bare tradere som styrer unna og litt panikk så smeller det
Tenk heller hvor mange som muligens skal inn i Funcom etter gameplay videoen.
Blir for det meste bare spekulering, gjør opp din egen mening.
Kjøp før eller vent til 1krone om det skjer.
Lykke til alle sammen.
En god gameplayvideo pluss release dato på sensommeren kan nok få litt fart på kursen.
De fleste burde jo se på dumping emisjonen som en real gavepakke. Men for all del, jeg forstår også frustrasjonen. Jeg er så glad for at jeg hadde griseflaks og vektet litt ned dagen før. Men nå er jeg langt over komfortsonen min siden jeg kunne fråtse i aksjer til en krone. Og forhåpentligvis kan jeg karre til meg 50k+ aksjer til 0.55. Da er jeg nok ikke langt unna krona i snitt
Fremtiden er jo spikret! Se lyst på det! Alle var jo så happy på randen av konkurs på 2.8. Vi skal tilbake dit nå
Har oppdatert denne oversikten, ESO nettokjøpte faktisk litt i dag. Det kan være at alle de utlånte aksjene nå er solgt, men som dere ser er det ikke så store andel i prosent uansett (lyseblå kategori).
Det var skuffende hvis det stemmer, trodde de kanskje ville være mer langsiktige
De kan vel ikke selge de samme aksjene to ganger? Forventet nå også dette
@pdx en kan lure på om det er vits å bannlyse gordon. Han kan alltids lage nytt nick og lese alt vi skriver, med litt innsats til og med skrive uten at vi oppdager han?
Dersom han bruker “Gordon” så vet vi i hvertfall hvor vi har han…
Da kanskje situasjonen er slik i stedet (hvis vi regner med at alle har solgt ca 25% av sin andel)
Hvis det var noen som abselutt har lyst til å dumpe emisjonsaksjene sine fortest mulig kunne man jo bare lånt aksjer av Jebsen og på den måten komme først i salgskøen før den 10.
Det er jo det som har skjedd
Aksjene er levert tilbake, men de kunne jo ha blitt lånt ut på nytt igjen til andre interesserte.
De aksjene som er levert tilbake kan ikke omsettes før prospektet er godkjent og publisert (trolig 10. juni).
Ja der har du. Helt rett.Jebsen kan ikke låne ut de en gang til nå.
MK, siden du ble medlem for 7 timer siden, og du tydeligvis kan alt om hvem og når det ble kjøpt. Hva gjør deg kvalifisert til å vite dette? Hvis det du sier faktisk stemmer må jeg gjøre noen endringer i planene.
Mange nye “emisjonsdeltakere” som blir medlemmer her nå. Fint med en billig inngang etter å ha hatt null interesse for aksjen tidligere?
Det er det samme som vi har kommet fram til. Men dersom DNB også er brukt til å selge så er trolig alt eller nesten alt solgt.
Eg tror det kommer til å bli ett shortangrep på Funcom, som blir etterfulgt av panik blandt oss hobbysparere.
Dere så snakker om all in, crazy people!
Men som værvarslerer gjør, så påberoper eg meg retten til helgardering, og sier at det kan gå bra også.