Jeg selger ikke! Kun handel her om dagen men nærmer seg tomt nå
Hehe
du er tidenens vinglepetter da Kronn, bestem deg nå
Du er sikkert topp5 i morra
Tror den grafen er bedre, han ene som deltok i emmisjonen som er på forumet sa vel at han hadde solgt sin del av de lånte jebsen aksjene.
Hehe, nei eg mener bestemt at eg har gjort rede for min bekymring ang aksjen i det korte bilde, samtidig som eg trader med mindre poster.
Selv om eg kjøper imorgen, viset eg gjør, og poster noe " bull " så er likevel konklusjonen min at det nå lønner seg å være forsiktig.
Hvorfor vil du gjøre endringer i planene dine hvis dette stemmer?
Å hvem er dei andre navnene ?
Hvordan vet du at det kommer ny liste ca 26 aug fra selskapet ?
Jobber du i Funcom ?
Fått samme svaret selv, men skulle ønske dei kunne oppdatere hver måned.
Han slipper aldri inn igjen. Han har ikke respekt for det vi gjør her eller meg så jeg nekter å la han få ture frem som han vil. Jeg har strukket meg lengre enn langt for at han skulle få fortsatt bli her, men han har misbrukt min tillit for mange ganger til å få flere sjanser.
Var du med på forhandlingene? Hvorfor ble det satt som krav til Funcom å gi en så liten reparasjonsemisjon til eksisterende aksjonærer?
i pho kommer det en gang i uka.ser ingen grunn til at ikke funcom kunne gjøre det samme.
Det er to ting eg " frykter " fra utsiden, det er nye spennende navn på aksjonæroversikten, samt info om neste spill igjen.
Conan mener eg utifra info gitt fra Funcom kommer etter skolestart, og det er vel bedre å lansere ett spill på tidlig høst kontra sensommeren ?
Noen som har en kvalifisert gjetning på status på the park ?
Trilles pengene inn ?
Alex: Hvis de store allerede har gevinstsikret med omtrent 25% er det mindre sansynlighet for drop på fredag. Jeg er helt utenfor nå, men vurdere kanskje å gå inn med noe i morgen, og deretter fylle på fredag i påvente av noe fall. Jeg visste ikke at f. eks Swedbank hadde solgt unna allerede. Uansett, alt blir spekulasjon og det finnes ingen fasit for hva som vil skje. Det er bare litt kjedelig om man ikke sitter inne når ting begynner å rulle.
Og mulig jeg ikke henger helt med i timen, men Holmes, hvorfor har Jebsen emi aksjer til utlån som kan selges før den 10., mens resten må vente? Dette er litt uklart for meg.
Det er sannsynlig at rundt 21-24.5 millioner aksjer er solgt, det er et estimat, men trolig innenfor det intervallet. Jebsen var ikke med på emisjonen, men har blitt med på å bytte sine vanlige (omsettbare) aksjer med de nye låste aksjene slik at emisjondeltakerene allerede kunne sikre litt gevinst.
Et ord: VPN aka. Proxy
Basert på andre titler ifht user reviews kom jeg/vi frem til at 1 review ga ca 22 downloads. Nå er vi på 40.000 downloads, så det har stagnert.
Har dere fått vite alle deltakerne i emisjonen? Hvordan gikk det for seg egentlig? Er jo et ganske safe bet når man vet at den og den skal inn i aksjen må jeg si.
Og du vet veldig mye, men samtidig veldig lite når du må spørre Funcom på mail om når neste aksjonærliste kommer.
Så mye penger som du har grafset til deg i emisjonen, så syns jeg du skal spandere på deg en liste.
(innlegg trukket tilbake av forfatter, blir automatisk slettet etter 24 timer, med mindre det blir rapportert)
Så hvorfor kan ikke vi få vite om disse investorene når det tydeligvis er åpent for alle emisjonsdeltakerne? Ingenting å frykte med å gi det ut og det skal jo ikke være ulik informasjon der ute? Siden du har solgt 25% og skal sitte rolig, så er det jo kun positivt for deg hvis det er bra navn der? Og hvordan vet du at Storebrand og andre har solgt 25%?
men av naturlige årsaker har vi pratet om litt mer viktige ting enn når neste aksjonærliste kommer ut.
Tydeligvis er det viktig nok for deg når neste aksjonærliste kommer ut, når du etterspør det på mail. Det er for øvrig første punktet på deres Q&A på hjemmesiden deres.
Og noen av dere har kanskje glemt å flagge på 3%-grensa. Kan du si fra så hadde det vært fint? Takk