Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det er bull helt til han selger
Nytt jungelord

2 Likes

Ikke dere, men vi. Dessverre får jo emisjonsdeltakerne også delta i denne. Du har ikke tenkt å benytte deg av retten til aksjer for 0,55 da, siden det ikke spiller noen rolle for deg?

2 Likes

Eg tenkte mer på, hva skal eg si, det etiske med måten det blir gjennomført på.
For meg personlig spiller det liten rolle, blir ikke utvannet da eg ikke eigde aksjer av betydning verken da mld kom, eller etter det.

1 Like

18 Likes

Noen her som har kontaktet ABG ang måten " rep emien " gjøres på ?

1 Like

Sender avgårde en Mail as we speak!

1 Like

Litt høyere aktivitet på register siden til Age of Conan enn vanlig i mai i følge similarweb, mens TSW holder seg lavt.

5 Likes

Ossen er det med handelen da ?

Det er egentlig ikke overraskende at TSW er såpass lavt fordi siste issue var en samling av gamle sidestories og et nytt oppdrag. Har faktisk ikke prøvd det oppdraget selv.

1 Like

700k rt1,44

Ha tenker dere om dagens vidoy? Etter stengetid???

1 Like

Videoene har ofte brukt å komme rundt 15 tror jeg. Jeg er veldig spent. Release-dato AE senest september tror jeg vil falle i smak hvis det skulle komme.

2 Likes

Jeg tror også den kommer rundt 15. Mulig de drøyer den til etter 1625.

Det blir spennende å se hva de har fått til. Har ventet noen måneder på dette, så jeg har store forventninger.

1 Like

Kommer til å bli mer og mer spennende i løpet av dagen i hvertfall. Video kommer stadig nærmere : )

1 Like

Hva som jeg tenker på er hva slår mest ut av videoen eller emi.aksjene som blir frigitt.

1 Like

Men du vet ikke når disse aksjene blir frigitt. De kan fort komme i handel først på mandag f.eks. Det gir mening hvis funcom har mer presse som kommer ut i helga.

1 Like

Jeg tenker at på sikt vil kursen stige - ingen tvil (det er derfor jeg better på Funcom). Trailer kommer mest trolig til å gi en vanvittig omsetning. Vil noen selge seg ut da, så greit, da kommer de seg fort ut. Å spekulere i hva som skjer med emisjonsaksjer i markedet osv, umulig å si. Det eneste håndfaste vi har pr nå er at det kommer en etterlengtet trailer - slår den an vil kursen mest trolig stige kraftig basert på historikken til Funcom. Historisk har slik jeg skjønner det Funcom vært flinke på gode videos, derav rå på hype.

2 Likes

Det er sant man vet ikke helt når dem kommer men , si du får en kursstigning fram til tirsdag i neste uke da og BOOM så starter dem å selge litt unna. Det blir gambling om å sitte, selge eller kjøpe mer. Svarer får vi løpet av en uke tipper jeg.

1 Like

Jeg har ingen tro på å time bunnen i denne. Har en grei post nå og kan snitte ned hvis aksjen skulle komme til 0.55. Det bør gå bra uansett hva funcom skulle finne på før release.

4 Likes

Det som er nytt nå ift tidligere lanseringer (som jeg ikke har vært med på da jeg er ny i Funcom) er at det er sykt mye mer akskjer i handel og som derved vil kunne bremse oppgang og gjøre dalene dypere. Eller?