Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det er det eg kalle for slett arbeid

2 Likes

Battlefield bruker in-game trailere som er laget bare med grafikken Frostbite leverer, ikke CGI bullshit. Det er ganske vesentlig forskjell. Se på siste Battlefield trailer, alt er game engine footage. Så kan du sammenligne med gameplay-traileren som nettopp kom ut til Conan Exiles. Da blir det litt flaut.

Edit: Se hva DICE leverte av pre-alpha gameplay footage i 2011. Det er FEM år siden…

6 Likes

Haha, ja det er sånn man får mange sinte gamere som velger å refundere spillet på Steam. En trailer som viser noe helt annet enn hva man faktisk får. Tror det er en veldig dårlig idé…

Men jeg har spilt alphaer selv, og grafikken er ikke alltid så bra tidlig i utviklingen. Det jeg derimot frykter er at Funcom innser etter all negativiteten på denne traileren at de må utsette early access med inntil et halvt år. Det hadde ikke overrasket meg. Ekstremt mye negativitet rundt denne videoen nå.

3 Likes

CE map size: 53 square kilometers
Største kart i BF3: 5 square kilometers

Altså er kartet i Conan Exiles 10 ganger større.

"Bandar Desert was the largest map in the Battlefield Series at the time of its release, being around five square kilometers large"

Funcom er ikke akkurat kjent for å ha dårlig grafikk, så jeg tror ikke det er den største bekymringen her.

1 Like

Tror heller du må legge fanboy mentaliteten fra deg. Den kommentaren der var ikke bare innafor, men en helt logisk og edruelig kommentar.

3 Likes

Sett denne videoen fra Ark? :grin:

Faktisk, når man sammenligner så er CE godt foran grafikkmessig.

Se også denne:

1 Like

DICE/EA har en tendens til å slippe demoer som de kaller for alpha/beta da. Jeg deltok selv i både closed alpha og beta til BF3 og spesielt alphaen hadde mye problemer. Alpha til beta til release bestod i hovedsak av optimalisering (hvertfall for det materialet som var tilgjengelig)…

Men uansett er det vel ingen tvil om at DICE med BF spiller i en helt annen liga i en helt annen sjanger?

1 Like

Community Hub er åpnet på steam… http://steamcommunity.com/app/440900

1 Like

AMA i gang

Og der ser det ut som AMA er stoppet av modsene til reddit.

Nå har vel Myrseth sagt desember og vi ser jo hvor lite klart spillet er. Et halvt år fra nå er vel ikke så på bærtur tippet at du må sette nye forumbrukere i samme bås som Bagger for det? Syns du har piggene litt vel ute. Men din frustrasjon forstår jeg godt. No hard feelings :slight_smile:

JEg tror faktisk ikke spillet blir utsatt, det blir Early acces av early early alpha. Hvor lurt det er vil tiden vise. Men jeg tror ikke de utsetter lanseringen noe.

2 Likes

Enig der. Det blir nok EA i løpet av sommeren.

Er ikke dette bra da? Jeg sitter med ett snitt på 1,22 fra slutten av mai og får nå mulighet til å snitte meg ned pga den nye infoen idag? Ser ikke problemet, jeg får jo kjøpt billige aksjer. Også stiger dette mest sansynlig i forkant av diverse info/ markedsføring utover høsten før spillet kommer. Er jrg helt på jordet eller? Hilsen en fersking:)

1 Like

Onns / Stjernebris virker mer positiv til Funcom nå (i hvert fall spillet Conan Exiles) enn jeg har sett ham tidligere (under LMO-tiden).

2 Likes

Any hint on the release? other than summer 2016

Svar:
Stay tuned, your answer will arrive faster than Conan braining a guard with a beef bone. (Seriously, you will find out soon)

5 Likes

Aha, never mind then. Haha!

Dessuten hadde vi jo Trestoff på hegnar å stri med :slight_smile:

Rimelig dårlig timing av Onns å komme snikende inn nå med sin liksom overbærende besserwisser-tone…

3 Likes