Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Vet bare ikke… Har blitt så utrolig skeptisk til LMO. Har ikke troen på LMO… Men jeg håper at deres neste spill er noe skikkelig coolt. Anarchy Online 2 eller Mech Robot Wars :stuck_out_tongue: Noe som får fart på hype muskelen hos gameinvestorer…

1 Like

sommeren er over og høsten er i anmarsj, skolestart og " gjengene " samles igjen, skulle være bra timing med mer innhold nå, og salgstallene får plutselig ett løft.

LEGO® Minifigures Online Android
4.8 / 5
افتضاحبدخوبعالیبی نظیر
(131 stemmer)

Mer enn 100 masker og ansikt for å låse opp
For multiplayer spill med andre brukere over hele verden
Utforske verden av kalsitt fra øyene og forskjellige galakser
Et bredt spekter av fiender, inkludert monstre og dinosaurer
Enkel kommunikasjon med iPhone-enheter, Windows og … å spille
Høres spennende + utmerket touch controller
Unik design og imponerende HD-grafikk

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=no&prev=search&rurl=translate.google.no&sl=fa&u=http://www.farsroid.com/lego-minifigures-online/&usg=ALkJrhii0HhbGnZ8KS--O2g1iHC13kJUAQ

Gordon:

Jeg har kjøpt en bæsj… Funcom er en bæsj priset som en bæsj… Om
sjebnen bare kunne kaste noen lyspunkt vår vei så blir det fort mange
prosenter på dette.

Funcom er priset til 84 millioner. Ganske mye for en bæsj syns nå jeg…

Sier ikke at det ikke går an å tjene gode penger på en aksje som nærmer seg konkursprising da svingningene helt sikkert vil være formidable, men fundamentalt er funcom verdt 0.

Det eneste som skal til er at en av de litt større kara synes det begynner å lukte bæsj, og prise deretter så må resten av gjengen følge etter…

Får håpe det skjer noe positivt med funcom framover. Jeg tror de kan få grei inntekt fra LMO, hvis de vil, men det føles ikke som de egentlig vil det. Det er noe halvhjertet over over Funcom, og det har det vært lenge. Det har ikke kommet nytt innhold til LMO på snart ett år, bortsett fra noen nye figurer. På android er det ikke mulig å spille mer enn piratverdenen, og så er det veldig lite markedsføring og kommunikasjon med aksjonærer og spillere. Det virker som at de venter på noe.

Jeg håper virkelig at det snur nå, men jeg tror det ikke før jeg får se det nå. Lykke til til dere som satser nå. Jeg tør ikke denne gangen.

1 Like

Helt enig i at det virker nesten litt som om dei ikke vil helt, at det er litt på vent.

Bare se på Tsw, er jo helt motsatt, skjer ting i spillet og det er mye aktivitet.
Se bare på bl.a Twitter kontoen til Tsw, er jo ofte opp til flere daglige oppdateringer.

Vel, eg er en av dem som har søkt ny inngang, og sitter nå med ett bra knippe lodd i håp om at det nå skjer noe.
Skulle det komme bare pitteliten positiv mld fra Funcom leiren, så vil det vanke mangen prosenter.

På Facebook har Tsw 173k følgere menst lmo har rett i overkant av 3k

3 Likes

TSW har søren meg over 23000 followers på twitter… Så denne gamle røya prøver nå så godt hun kan… De får til mye med TSW synes jeg.

Vedr det som er sagt over her… om salg om noen av de største skulle synes det begynner å lukte bæsj… Vel de som kan selge på topp 10 har mellom 350000 og 800000 aksjer. Det er forsvinnende lite. Man ser daglig at det ligger over 400000 aksjer synlig på kjøp… Husk det er jo bare noen hundre tusen kroner. Aksjen er ikke priset til 4 kroner lengre… Den er under krona. Tviler derfor at selv om noen store skulle selge at vi ser noen negativ bevegelse…
Vi trenger kollektive salg. Og etter min mening når forige ukes melding om salg av IPer ikke satte fart i det… Da tror jeg det er lite som kan meldes nå som skulle prise aksjen værre… Neste stop er ~0 (total opphøgd Funcom og teknisk konkurs) eller ett eller annet høyere enn nå.

3 Likes

hmm, kjøpersiden kommer oppover, hadde vert digg om den ble løftet over krona!

noen ører opp… men det er faktisk +5%… Kan leve med det om dagen :smiley:

Ser og at det er vanskelig å komme seg inn med noe vesentlig av aksjer…Er ikke mye som ligger til salgs… Hvis jeg for eksempel skulle ta litt sånn som jeg pleide å gjøre I Funcom så hadde det ikke vært nok til salgs i ordreboka for det… Tror at ønsket ditt om over 1 krone pr aksje kan komme i løpet av uka… om trenden nå fortsetter… En bunn kommer jo mer og mer til syne i chartet og da kan det jo være at folk får lyst å gamble igjen.

2 Likes

Nrd er hissige, det var dem også før helgen.
Er vi på trappen til en opptur ?

Stemmer dette her?

http://finance.confero.info/funcom-shareholders/

Hvis så, hvem er da Upcot Securities Ltd?

Hmm … BNP paribas…

1 Like

Tror ikke denne er helt oppdatert… YA avtalen er jo utløpt

2 Likes

BNP Paribas som I drawdown sa ikke Investment Partners… Så kan være oppdatert. BNP Paribas er fransk… Så Societete Generale fra France mye på kjøperen her tidligere…

1 Like

Har Lorentzen kjøpt seg inn igjen?? hmmm… Har ikke blitt flagget noe… tror denne må være utdatert ja… med mange år faktisk…

Haha, dere er meg en fin gjeng.

Må si jeg synes dere fortjener det dere vil få.

4 Likes

Her er fra 3/7. Sikkert mye som har skjedd siden da.

1 Like

BNP paribas…

lite omsatt i dag… men det er kjøperen som må gjøre handel på ask…

Litt trasig å ha så få aksjer… om nå Funny skulle krype oppover . Tror uansett det er best å være forsiktig. FUNCOM kan være skummel nå.

ja lotto er skumle greier

2 Likes