Kunne wipea alt opp til 0.95 for en brøkdel av traderkontoen min… lurer på hva som hadde skjedd da… Dette tolmodighets greia ligger ikke helt for meg…
Bare å ta de da
Aksjen skal opp uansett. Viljen til å forsøke å få ned kursen ytterligere forsvant plutselig og nå begynner det å gå opp for folk at psykologien allerede har snudd i denne aksjen tror jeg.
Jepp… bare 3,66% ned så langt i dag, her raser det oppover
Ikke nødvendigvis… Les hva jeg skrev for 2 mnd siden… Funcom er definitivt fortsatt i trøbbel. Men som sagt jeg har en lottopost. Skal godt gjøres at ikke verdien av selskapet bedrer seg dersom fin launch av The Park.
Reflektert sagt, må jeg si, når spreaden er 3 øre og hvert øre utgjør 1.22% av selskapets verdi.
Hvis du har fulgt med så er det mye finting hver dag utover formiddag og etter lunch. Men mot slutten av dag er det noen som skal inn…Ha aksjer… Og jeg tror det blir slik i dag og…
Hvis en går en måned til en uke tilbake i tid hadde vi en situasjon hvor folk solgte på bid hele tiden. Deretter sluttet dette å skje. Så da jeg så at psykologien snudde kjøpte jeg på 0.78. Det kan være at folk får tak i billigere aksjer, men ikke så mye. Vi ser nok ikke 0.6 tallet. Før det jeg omtaler som “den psykologiske snuoperasjonen” Gikk Funcom ned ikke ett og to øre, men 10-20 øre. Folk snaket om 5% ned om dagen osv. Dette er nå borte. Det betyr ikke at aksjen kommer til å rett oppover. Det vil være volatilt fortsatt, spesielt når voluemt har tatt seg opp. Men da er vi på høyere kurser enn nå.
Det var et billig poeng Grimshanks. Jeg forventer faktisk bedre fra deg Det er da positivt!
re:
Det kan også tolkes slik at brorparten av dem som ville selge seg ut nå har gjort det da…
Er jo bare lommerusk igjen… Er nok en lett blanding av at den eldre garde som kjøpte aksjer der oppe nå har solgt eller sitter igjen med lommerusket. 100 000 aksjer var i sin tid verdt milionen… nå er det verdt 80 000 Samtidig så tror jeg endel forsøker å komme seg inn her nå… for selv fucka selskap kan reise seg… Bare se på StarBreeze. De var vel i sin tid mer konkurs enn FUNCOM… Nå er de priset til avsindige 3 milliarder.
Uansett… sjekket LMO på app annie… Nå har den blitt F2P igjen … Vel de skal ha for å prøve hvertfall… Vi får følge med hva den siste versjonen gjør nå da og om den kan dra oppover listene med serie 14 salgene…
Sorry, men det var ikke så alvorlig ment, derav smiley.
Får skylde på at jeg akkurat hadde våknet
Du e fine Grim!
Et poeng der Gordon! 1.22 prosent opp per øre oppover (cirka) blir jo faktisk greit å ha med seg nå de neste 6-8 ukene
Det er etablert støtte her vi er nå og vi kan forvente noe motstand på ca 1.29. Deretter er det trolig noe motstand på hvert 10. øre opp til 1.60 og til slutt ved 1.90.
RSI peker oppover og momentum passerte akkurat 0.
Se der ja… Morti blir TA konge
Første gang jeg har brukt paint siden jeg fikk en Atari i 1985
Fant foresten denne tweeten fra Joel :
hehe… Noen ting er vanskelig å glemme…
kanskje Koe er Joel ?
Fanken det viste jeg ikke
Stemmer nok det. Går rykter om at han skulle kalle seg Joe men så bommet han på J’en…
lol… 40 000 kroner omsatt I FUNCOM I dag 0.78 mot 0.80… Herregud da, hva er det de idiotene knuger på… Hvorfor I helvette ikke bare handle I stedet for å stable opp en haug med bullshit ordrer… Kjenner det irriterer meg…
Ja da jeg solgte 15k i dag tidlig på 0.79. Beholder de andre 15k for moro skyld. Vi er på småsummer, men det handler i hvertfall om Funcom…
Så lenge jeg tror jeg kan få de billigere så kjøper jeg heller litt flere tilbake. Dette er ærlig talt mest for sportens skyld. Også liker jeg å gi penger til Nordnet.