Nå kjører toget TUT TUT TUT !!!
Hadde håpt mine 75 000 kunne stått i 1.84 innen Jul… Da hadde jeg gjort 75 000 FUNCOM pæng på det
Nå kjører toget TUT TUT TUT !!!
Hadde håpt mine 75 000 kunne stått i 1.84 innen Jul… Da hadde jeg gjort 75 000 FUNCOM pæng på det
Haha dere er nå morsomme
Jeg har tro på at aksjen i hvertfall kan touche oppi 1.80 innen jul, men først må det komme nyheter og info om noen av de neste spillene de har på gang. Og hvis det ikke skjer noe denne uken, så vil en kunne få tak i minst 40-50k aksjer ned mot midten av 0.70 tallet.
Har ikke tro på å kjøpe opp kursen nå før det kommer nyheter. Den vil bare falle tilbake igjen frem til det skjer om ingen henger seg på. Og det gjør de ikke uten nyheter/pressedekning/trailere etc.
Har ikke tro på å kjøpe opp kursen nå før det kommer nyheter. Den vil bare falle tilbake igjen frem til det skjer om ingen henger seg på. Og det gjør de ikke uten nyheter/pressedekning/trailere etc.
Tro kan du gjøre i kirka… FUNCOM virker som er helt tørka ut nå… Gudene vet hva som skjer dag til dag…MEN at det kommer til å skje noe her fremover er jeg sikker på (enten negativt eller positivt
)… derav bare 75 000 aksjer på meg… Kanskje jeg burde kjøpe meg 200 000 til… hehehe… Hvordan går det med planen din da?
Neida… Det jeg forsøker å si er at volumene er så lave nå at kursen faktisk avhenger av til dels random innfall fra trygdemottakere i Norge… Bestemmer Kåre i indre Hedmark seg for å kjøpe aksjer i FUN for 20 000 i dag… Vel… da ville vi vel nesten sett 0.84… Så lite skal til… ganske villt og litt morsomt egentlig
Kjenner eg får lyst å smelle inn en god porsjon for spenningen sin del, men er redd Risikoen er for høy
Mitt råd: Vent litt
“Money Never Sleeps”
hehehee… dere ass… vent litt liksom
Vis man tror att Funcom ikke konker, tror jeg att det ikke er mange ørene å hente på å vente. Var det ikke 0,76 øre den var nede i mens det stormet som verst?
Kan godt konke… Kan overleve… 50/50 for det kanskje… Men svingningene er jo mangegangen nede på disse nivåene… I mitt eksempel… Har satset 60 000, det jeg maks kan tape på det da det neste året er 60 000… Det jeg maks kan vinne… hehe, vel det kan fort bli et stort tall… Blir litt som med StarBreeze, de var konkurs, fant godformen og kom seg fra bunn til bobblenivå.
Joel har annonsert hva neste spill vil være
Selvironien er på plass
Så de er i gang med neste etter The Park… Fan nå synes jeg han er løsmunnet altså… Sånt skal meldes ordentlig… selv om dette røpes i en form pakket inn i mye humor.
Ny jobbannonse: We've been making games for over 27 years. We were there in the early nineties, guns for hire making games for the big studios to fund our own crazy ideas. We were there in the early days of th...
Funcom
Join us - Funcom
Experience working with Unreal Engine 4
Liker godt at de ansetter folk nå : )
Regner med at de da følger opp med et facebook fashion-spill om personen i det setet, på den berg-og-dal-bane-turen, og da kan de jo gjenbruke ting fra FWL. Gjenbruk og gjenvinning FTW!!
Dette kan bare ikke bli feil
Noe på vei ut på VG247 (om jeg klikker på linken så kommer jeg ikke inn på innholdet ennå…)
Noen andre som kommer inn på denne? (Søk FUNCOM siste 24 timer)
fra 18. september 2012.Man får ofte inn gamle news av en eller annen grunn ved google-søk.
fra 18. september 2012.Man får ofte inn gamle news av en eller annen grunn ved google-søk.
Jævlig irriterende når man får opp sånne linker… der man kan lese noe men ikke alt og når man klikker på dem så kommer man ikke inn… Har opplevd det mest med artikler som oppdateres og ennå ikke er publisert…
Lurer på når de kommer med launch av The Park… Håper de starter en god uke eller 2 før Halloween?