LMO for the Win på Steam… 23 samtidige spillere nå. juhuuu… Skal vi legge på 20% på gårdagens maks da Trenger 26… Og i morgen trenger vi 32 … Yiiihaaa!!! går fort altså
Helvette 32 allerede i dag… Jeg som luftet salgsposter i dag
Nå skal du se at vi klemmer til med +20 til 40% om dagen
Hehe du e goe du
SÅ hva er strategien…? Det regner jo ikke noe aksjer. Nytter jo ikke hva man gjør… Merkelig… Ingen vil selge ingen vil kjøpe… Er det 0.80 som blir prisen her eller?
Det er helt forbannede umulig å få noen til å droppe aksjer på Bid i dag… Har aldri opplevd maken. Helt inntørka nå. Altså man må opp i pris for å få noe action. Jeg tror det ikke er lenge før det blir litt fart og spenning for å være helt ærlig.
Jeg håper The Park har vært grisebillig å utvikle. Håper de treffer med launch denne gangen. Riktig pris og større eksponering er viktig. Da kan dette gå bra. Dette er selvfølgelig gitt at spillet er bra.
Det blir nok stille intill markedet får ny informasjon om virksomheten. Slapp av @Gordon
Jeg slapper av… men det blir dyre aksjer når man får 5000 stykk og må likevel betale kurtasje
Vedrørende at de treffer med lansering… Hehehe… Husk det er FUNCOM, man vet ikke hva som kommer derfra MEN, de har hvertfall tidligere vært Ganske flinke med å hype spillmiljøene. Får håpe de klarer det igjen
Fy fan så latterlig… omsatt for 27 000 kroner i dag… Og kursen holder seg… Jeg tror ikke September kommer til å se dyster ut hvertfall… Virker veldig lovende… Men gud bedre man må ha tolmodighet her.
Nei tenkte nå at det skal begynne å hype seg til rundt The Park salget.
Info følger sa de. Så får vi se hva det blir til… Hvordan de skal selge og til hvilken pris? Dette er da spennende? Det er hvertfall ting du tilsynelatende har sterke meninger om?
HO tror jeg dere bare skal droppe å forsøke å ha en meningsfyllt diskusjon med, i hvertfall angående FUNCOM… Du selv er jo en sterk bidragsyter i forhold til å poste meningsløs svada (uten at jeg skal begynne å sitere deg her … Har hørt at du blir så grinete da
).
HO er bedre på andre ting dog. I shipping for eksempel der er det mange som er veldig oppegående. Også flere andre aksjer har en god del flinke aksjonærer som man kan lære en ting eller tre av.
EDIT: Vedr. jobbe iherdig for hype… Tror jeg ikke du skal snakke for høyt. At du utelukkende ser på StarBreeze som et godt kjøp tross 3 Milliarder Marketcap og veldig lav EBIT synes jeg avslører veldig godt hva din overdrevne entusiasme vedr. StarBreeze handler om. Slapp av litt, jeg tviler at forum skriverier har noe å si for kursen av aksjer på børs…?? Eller?
Nåja… Det er da rimelig fritt for enhver å snakke dritt om FUNCOM… Og det blir gjort i rikt monn. StarBreeze derimot, kan man ifølge deg selv bla. risikere forum ban for å stille seg kritisk til
Sånn sett så synes jeg Brast Boble (FUNCOM) vs Boble (StarBreeze) korrelerer ganske fint med forum innhold. Det sagt, til tross for denne observasjonen som passer så godt, så tror jeg ikke forum skriveri skal ha for mye å si for aksjekurs.
Nei jeg synes ikke det er urettferdig Men om jeg skulle velge mellom en aksje som det snakkes ærlig og nyansert om og en aksje hvor et helt gospelkor står og skriker “Halleluja!” bak, vel da blir det helt klart den første aksjen… Altså FUNCOM (og/eller enhver annen aksje som ikke er hauset dritten av)
Ser LMO kravler opp på ny lokal players top i Steam… Ikke akkurat 20% opp fra i går men…
Lurer på hva som ville skjedd om de bare forlenget salget med en uke til… Ville det fortsatt å ke eller ville det bare dabbet av?
En annen ting jeg synes er verdt å fundere over…? LMO liger ute på Facebooksiden til LEGO i USA nå (for noen timer siden) og en haug med likes… Hvor mange av disse finner veien direkte inn på playminifigure siden (link til funcom shop, ikke til Steam…)
Skjønner ikke hvorfor de har free på iOS, men at det skal koste på Android… hehehe, for en grådig gjeng… Men alle monner drar for små grådige aksjonærer som meg … Neida spøk til alvor tror ikke det er så lurt å gjøre forskjell på dem… Ser forresten den counteren som folk har diskutert i lange tider om har virket eller ikke, nå har flippet over til 1000-5000… Spennende å se om den kan flippe til 5000-10000 innen… i morgen? :P. Fan dette kaller jeg markedsføring. De klemmer skikkelig til, men spørsmålet er om det virker
? Man er jo vant til at det ikke virker, men det rører seg litt synes jeg.
LEGO sin facebook er seriøs skit altså… hehehe… Klarer FUNCOM fan ikke å lage penger av dette ja da er det fuckings på tide å kaste jævla Erling Ellingsen på hue ut av FUNCOM bygningen…
Counter:
Kom igjen nå jævla møkkaspill… La det løsne !!! NÅ!!! Poff !!!
Nå er news feeden på steam oppdatert også!
Denne er litt interessant.
Det som kjøpes mest i Appen nå er allerede Serie 14. All Worlds selger og bra… Men gudene vet hva dette betyr i tall… Sikkert lite medmindre vi får noen eksterne indikasjoner på noe annet.