Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Hmmm… ser nesten ut som de har hatt positiv response på sine fremstøt forrige uke…??

Følg litt ekstra med… Litt for mye som skjer nå… La oss håpe på gigaflaks og at denne fuckupen plutselig skal våkne til liv.

1 Like

Det er slik på google play at man ikke kan gå tilbake til å være en betalt app hvis man først har gått gratis veien. Så derfor har de nok ikke gjort dette grepet her. De kunne satt ned prisen men det er ikke som på iOS hvor man kan gå frem og tilbake med å være gratis eller ei.

https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/138412?hl=en

8 Likes

Har ikke lego begynt å bevege seg oppover på sensortower igjen? Mente den var langt nede på 300k

Hadde jo vert gøy å tatt 100k her nå, da hadde det sikkert blitt flere som hadde kastet seg rundt å tatt noe, skapt ett rally for så å kastet seg igjen.

Men i frykt for at det mislykkes, lar eg det være, fort gjort å bli sittende gien :wink: .

Slettet

Kontakt Gordon

Der var det en heldiggris som fikk 200k til 0.77

:slight_smile:

2 Likes

Onns, tror du ikk det kommer en liten boost om 1 mnd tid ish? :smile:

2 Likes

Men det KAN ha mye å si. :slight_smile:

5 Likes

Virker som det løsner litt i FUNCOM handelen i dag. Kan være at dette er tidspunktet å plukke opp aksjer på. Når vi kjører på THE PARK hype så vil det går fort.

smånews…

The Park beginner å nærme seg 140 000 views… Må da bli noen salg her da ? Selger de 200 000 da er jeg hvertfall storfornøyd. Tatt i betraktning at det kanskje er 750 000 til 1 000 000 som har en TSW kopi så er vel det gpdt mulig å oppnå. 100 * 200 000 er 20 mill NOK omsatt. Klarer de det altså hvert kvartal på den Nye strategien ja da er det bare laste opp for da blir EBIT jævlig hyggelig og kan alene mangemange gange FUNCOM. La oss bare håpe på nå at The Park holder høy kvalitet… Slik at disse småspillene får et godt renome og en flying start.

1 Like

Kvalitet + riktig pris i forhold til innhold så blir det bra. Jeg er uansett redd FC klarer å fucke det opp igjen…

3 Likes

Jepp. Det blir desverre litt vanskelig å følge google trenden til “The Park”, er aaaaaaaaaaltfor mye støy på det søkeordet. Det hadde jo vært morsomt å gjøre en kule på Funcom. Har som med LMO ikke tenkt å kjøpe en aksje før jeg evt ser noe klare tegn på at ting går veien. (Jeg kjøpte aldri Funcom basert på den infoen jeg så, kursoppgangen virket basert på hype blant aksjonærene og lite annet)

2 Likes

Hehe godt mulig… Hadde blitt så happy om de bla. hadde sparka Erling Ellingsen :slight_smile:

1 Like

Hehe… mao litt som Starbreeze nå :slight_smile:

1 Like

Bare å holde en lav profil og holde seg ydmyk frem til lansering av the park og vente på kvartalstallene, jeg er sikker på disse kommer til å overraske noen og enhver.

Ja tror det… Har regnet litt på dette… Om man klarer å smyge seg inn litt mer i aksjen nå så kan det bli ganske fint i fremtiden med flere treff på disse småspillene… Eneste problemet jeg har nå er at USD handelen min ser ut til å bli et mareritt. Skjønner fan ikke hvorfor USDNOK synker…!!