Enig… Nevertheless… Det siste året har 100% av alle shortsignal gått inn… Nå feilet det, og da kan jeg hvertfall strekke meg til å si at nå har vi hatt noe annet enn det siste år.
Tror faktisk flere velger investech fremfor norsk bull
Kunne og virke, dersom man gjor motsatt av hva de sier
De som har veddet på Short hver gang Bulls har sagt short det siste året I FUNCOM har hvertfall had full treff inntil nå.
Har vært på foredrag med Investech, SaxoBank og Peter C. Warren i dag. Var veldig interessant. Warren snakket om robothandling, psykologi, tette stop loss og fryktmestring bl.a.
Volumet i seg selv er del av den tekniske analysen så det er ikke sååå spesielt da.
Ville ikke puttet pengene mine i investeringer basert hva han sa… luring.
Lest bloggen hans noen år. Liker han og hørte på hvert ord han sa. Var gull verdt. Men ikke en eneste anbefaling om aksjer. Mer om disiplin, selvbevissthet og teknikker for å komme i ‘sonen’. Ting som kan ses på som alternativt for de ‘skolerte’.
Det beste hadde vert om Funcom ble tatt av børs, så slipper eg hver dag å kjempe mot lysten til å kjøpe.
En dag klarer eg ikke lenger å stå i mot, å kjøper det eg kommer over.
Nei, få Funcom bort før eg mister kontrollen
Del 2 av intervjuet med Gaute Godager:
http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/loadFeature/10102/page/1
Hmm… du handler med flere hundre tusen aksjer om jeg ikke husker feil. Når du bestemmer deg… Så ikke peis alt på en gang da… Har så mange aksjer jeg skal ha… Og det er mye bedre å la de idiot robotene pisse de ut på lave kurser… så kan vi heller klemme til mot slutten…
Sist eg var innom hadde eg vel mellom 3-400 ja, da var det en sånn dag at eg mistet kontrollen.
Hugser ikke helt hva eg solgte dem på, men var vel rundt 85 øre, og med litt tap.
ny artikkel i Forbes idag: http://www.forbes.com/sites/andyrobertson/2015/09/17/how-to-add-friends-lego-minifigures-online/
hmm… la oss se hva som skjer
Playing across formats online from iOS to PC also worked seamlessly and meant that my children could play with a much wider range of friends and family. They are even trying to persuade their grandparents to start playing so they can enjoy it together.
eyh, kraftig oms auke i fun aksjen idag da, noen her som handler " stort " ?
Vel… kjøperne gjennomfører handel… Nå må vi holde tunga rett i munnen eller så er vi kjapt oppe på 0.90. Ikke for hissige på grøten nå. Hvis vi venter så vil kanskje robotene pisse ut en god del mer aksjer på disse nivåene?
Kan se ut som de kortsiktige traderne er på vei tilbake igjen.
Det var synd jeg fikk så stor baksmell på skatten i år, ellers hadde jeg nok tatt noen “lodd”
hih, gøy med Fun
tatt litt Funcom til helgen eg