Så langt har Funcom sin formening om inntjening vært totalt off, så vi får satse på at den trenden fortsetter, dvs. at The Park blir en hit på blockbusternivå og drar inn et lass med penger
(tull)
Så langt har Funcom sin formening om inntjening vært totalt off, så vi får satse på at den trenden fortsetter, dvs. at The Park blir en hit på blockbusternivå og drar inn et lass med penger
(tull)
At du setter likhetstegn mellom FPS og spill er vel egentlig kunn ditt problem ?
Tror folk flest nyter spill i alle genre og former.
Tror Ragnar sitt poeng var at dette kunne misbrukes , spesielt på de spillene som ikke har DRM.
“Games that have opted not to use Steam’s DRM, which of course is usually perceived as a customer-friendly decision, can now be purchased, copied over into a different directory, and then a refund requested. With the new no-quibble policy, they’ll get their money back, and have a working copy of the game remaining on their hard drive. It is, essentially, the same shady antics that were possible when brick-n-shelving game stores would provide refunds on DRM-free boxed PC games. It was, in fact, a huge reason why boxed PC games had DRM.”
Kjører ikke TA på volum = 80 - 300 000 på kurser rundt 0,7-1 kr = omsetning på 56 - 300 000 kr…
Hvem som helst kan manipulere det, selv småsparere. Eller større sparere som deg selv
Hmmm… … Jeg har bare 190 000 aksjer omlag så jeg har da åpenbart ikke kjøpt denne aksjen opp i løpet av de foregående månedene. Omsetningen er lav, men ikke så lav.
Uansette, kommer denne, så casher jeg kjapt 500 000 på dette lille eventyret
det er om ca tall for per dag volum og kurser.
Det som er litt plagsomt med denne lave omsetningen er at jeg ikke blir ferdig med handelen min. Jeg må liksom lirke dag etter dag. Ønsker egentlig bare å la denne lille lottoposten ligge å tease helt ute på kanten av portefølgen min. Slår det til så blir den fan meg storfangst her. Vi handler på ATL nå
ATL er 9% lavere enn dagens kurs.
I en større sammenheng så er vi helt i bunnen nå.
Håper forresten at det kommer en video med fine farger snart…
I sammeheng med hvor Funcom er nå, dvs at LMO er floppet, så er vi 9% opp fra ATL. Hadde de hatt noe større prosjekter på gang, så hadde jeg vært enig med deg.
Haha… Du skjønner fortsatt ikke at aksjer er priset etter EBIT. FUNCOM trenger ikke et større prosjekt for å få same EBIT som STARBREEZE kommende år.
Da har jeg en del spill jeg kunne fått refundert. Har ikke tenkt tanken engang.