Gjør en TA på ThinFilm da heller er du snill (omsatt for 19 millioner i dag)
Paul Chaffey har kjøpt seg FUNCOM… Vel, jeg er ikke alene om å se noen muligheter her da
Høres ut som en smart kar som kjøper fro og funcom
Questerre, hvor han eier aksjer for nesten 900.000 kroner. Chaffey har også aksjer i Funcom (93.000 kroner), Frontline (282.000 kroner) og REC Silicon (268.000 kroner).
Altså har han 6,2% i funcom.- også kjent som en lottopost.
Står ikke noe om når han kjøpte de, men vi kan jo se på historikken;
QEC -
Endring siste måned -5.38%
Endring i fjor -65.86%
Endring siste tolv måneder -79.70%
Endring siden nyttår -51.38%
FUNCOM -
Endring siste måned 5.00%
Endring i fjor -22.90%
Endring siste tolv måneder -81.33%
Endring siden nyttår -58.42%
REC -
Endring siste måned 11.11%
Endring i fjor -26.95%
Endring siste tolv måneder -45.17%
Endring siden nyttår -19.84%
FRO -
Endring siste måned 0.57%
Endring i fjor -20.34%
Endring siste tolv måneder 175.19%
Endring siden nyttår 13.30%
Så med unntak av FRO har han bare tap på aksjene sine. FRO er også veldig jo-jo så hvem vet, kanskje han kjøpte på toppen der og.
Poenget mitt; ikke bruk hans lottopost for å forsvare egen investering i funcom.
Nei selvfølgelig ikke… Huff og Huff…
Jeg tror han har kjøpt nå… Og jeg tror han tenker som meg. Enkelt og greit det.
Følg med!
Hmm, sb1m-mannen kjøper. Får noen dårlige flashbacks her, men håper det ikke blir som det var tidligere.
slapp av, det er meg, og jeg har planer om å sitte over neste kvartalsrapport
OK, da tar jeg det helt rolig jeg har uansett ikke mange aksjer, så det betyr ikke mye.
Lykke til med kjøpet
0.86… dumdidum… Tiddelibom
Det beste nå er at man ser, uansett hvor lite folk kjøper så er eierkonstelasjonen nå slik at de aller aller fleste har lyst å sitte på her nå en stund. Jeg kunne tenkt meg at aksjen tar et parr øre om dagen nå over den neste måneden… Blir fin gevinst av det.
En annen ting, jeg sitter med en liten klump i magen 190 000 aksjer er ikke så mye som jeg kunne tenkt meg. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg bør gjøre. Kjøpe mer eller ha is og håpe på at den siger litt ned en dag… Eller egentlig bare slutte å være så jævlig grådig å bare være fornøyd med det jeg har.
Hvis 0.88 forsvinner nå så er vi på vei opp på 1 tallet.
Det samme, det blir moro fremover nå…
Da folkens som sitter I aksjen vil jeg rekke frem labben og gratulere… RSI tippet over 50 og vi ligger på 54. Da kan det virke som vi er på vei til et mer teknisk hyggelig område.
Hvis noen ønsker å selge 230 aksjer nå*, så er vi nede på kursen fra i går.
*15 min delay
Reatime kan anbefales…
Dette her er jo bare smuler ifht hva vi har i vente hvis The Park ser litt bra ut og har bra gameplay…
Jepp! Bare prøvesmaking det her
Litt små sexy at kjøperne kommer etter med en gang det kom litt volum, mangen som nok følger med.
Ja det er latterlig. Og nå sitter hele haugen uten aksjer. La dette gå seg til nå utover Oktober så skal dere se det blir rett vakkert.
Hehe… når man ser på ordreboka og måten robotzene reagerer på så er det 0 salgspress her. Jeg tror det kan bli rift om beinet fremover her
Håper imidlertid at noen kan legge ut typ 250 000 aksjer I en skikkelig storpost… Da skal de få seg en overraskelse