Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

eg bestemte meg for å ikke kjøpe mer på 80 tallet, men heller vente for å se utvikling.
Så ettersom den bikket 90 idag, så har eg kjøpt ytteligere 40k idag.

Spennende å se om den siger ned igjen, eller holdes godt på oversiden av 90 ved slutt idag, da tar eg litt mer i morgen.
Siger den på nytt nedigjen, aventer eg.

Vent litt da. Vi trenger ikke peise denne popover vi altså… Da blir det jo bare litt slik at vi fucker opp for hverandre. Jeg mener vi må være virkelig sikker på at markedet som driver denne nå. Det er kjøpt over 600 000 aksjer I dag. jeg har ikke kjøpt 1. Mange andre som har kjøpt?

Nei jeg ser det altså. det er fine kjøpsposter hele veien popover nå. men det FINNES ikke interesse for salg. Akkurat som vi så på 0.80. Jeg tror vi kan få en fin tid fremover.

EDIT: Men samtidig så kjenner jeg at når jeg skal gjette på morgendagen hvor vi starter da at jeg tenker vi fort kan starte på nære 1 tallet eller mer. rart med det når folk først begynner å hoppe ned fra gjerdet så er det ikke måte på. Får lyst å smelle til 0.97… :stuck_out_tongue:

2 Likes

får se på slutten nå da, om folk vil inn, eller om det er noen som kaster kortene og sender den nedigjen

1 Like

NON killen / tjejen har iallefall tradet litt i dag kan det se ut som, kjøpt 100k på 0,88 og solgt alt på 0.92-0.93 (gitt at dette er samme figur)

fort at det kommer et rush mot krona nå

edit:
ble ingen rush mot kr 2, men slutt på ,90

jaja… Vi er nå I alle fall på vei. Toget pruster på stasjonen :slight_smile:

hvor mye har du i gevinst nu da @Gordon?

edit:

begynner å se ut som bunnen er nådd!

snittet er vel 0.81 nå… så 9 øre * 190 000 = 17 100…

Men nå var mange av de aksjene mine hentet inn på sånn idiothandler… 200 pr dag noenganger slik at jeg har sikkert 3000 kroner kurtasje alene bare på det.

Det sagt så ligger vi i startgropa… Jeg tror jeg skal flytte mitt ambisjonsnivå for kjøp. Under 0.90 er bra. Hadde jo vært morsomt om FUNCOM fikk solgt opp mot 200 000 spill… Selger de 50 000 så greit nok det og men da blir det mer sånn meeehhh (cashflow omlag 0).

2 Likes

Nå har norsk bulls vært ute å køyre med sine anbefalinger en stund, for Funcom.
I dag kom dei self med “buy”, spennende å se om dei treffer med sine “White horses” nå.

( dei 4 før dagens, feilet dem på )

29.09.2015 0,8400 BUY 2 471,12
22.09.2015 0,8000 SELL 2 474,83
15.09.2015 0,8100 BUY 2 509,53
07.09.2015 0,7900 SHORT 2 582,45
21.08.2015 0,8300 BUY

1 Like

Nå kjører FC salg på TSW:

Inne på top 50 med “Ultimate edt.” Ganske greit med tanke på at den koster det samme som TSW til vanlig, hvis man går for standard med bare spillet.

Edit: Nå på topp 30:
http://store.steampowered.com/search/?filter=topsellers#sort_by=&sort_order=0&filter=topsellers&page=2

7 Likes

Noen som har en aksjonæreliste fra nyere dato, og evt har lyst til å dele ?

1 Like

Topp 25 nå, og vanlig på 50. plass. Hadde vært bra hvis de klarere topp ti.

4 Likes

Hvilken pakke er vanlig på 50.plass? Ultimate eller vanlig?

Mente at vanilla tsw lå på 50. Plass :slight_smile:

Ultimate på #22 og TSW på #44.

Hyggelig om vi ser det rykker litt i folks kjøpeknapp nå før The Park lansering. Det jeg liker dog er at de slipper å prostituere seg helt med -80% discount for å få salgsrespons på TSW. Det er en tålig sterk IP etterhvert.

1 Like

Handles litt mer nå og på vei opp på vinnerlisten i dag og. :slight_smile:

EDIT: Ser og at Ultimate holder koken på #26 og TSW på #49… Er jo greit det…?

3 Likes

Kronn var det du som solgte litt Funcom i dag?

Nei, eg har ikke solgt noe, og heller ikkje kjøpt noe i dag.

Mistenker at Godon selger gjennom Dnb, tror han lurer oss om dagen.

3 Likes