Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Ok jeg så at SBN solgte på bunn igjen i dag og håpet det ikke var deg. Siden omsetningen er så lav og vi er er noen av oss her så var jeg redd det var deg i dag :slight_smile:

3 Likes

ja eg såg det var en som sendte ut noen på slutten der ja, men det var ikke meg.
Det er riktig at eg bruker Sbn, men eg bruker også Dnb.
Egentlig er det Dnb mann eg er, men pga alle problemene dei litt for ofte har, så skaffet eg meg også en konto i Sbn, og synst det er veldig greit.

2 Likes

har du kjøpt ?

Jeg selger ikke. Jeg prøver å kjøpe. Fikk litt i dag. Kanskje mer i morgen? Jeg synes aksjen ser tålig trygg ut. Det er ikke samme fart i nedsalg som tidligere. Virker tvert imot mer som at folk akkumulerer.

Jeg ønsker hvertfall å vedde på The Park. Det skal så lite salg til for +en at dette tror jeg kan bli rett hyggelig.

1 Like

Ultimate inne på 24. plass igjen, fint plassert foran Soma. Ikke dårlig dette. Fulgte med på Steamspy fra i går over til i dag. Der økte den fra ca. 296000 owners til ca 301000 owners i dag, altså +5000. Vi får se i morgen hvordan det ser ut.

http://store.steampowered.com/search/?filter=topsellers

5 Likes

Har en liten post på 15k kjøpt for 0.78. Hadde 30k men solgte halvparten på 0.81 for å sove bedre om natten hehe!

Tror du kan ha andre ting som er adskillig dårligere sovemedisin enn FUNCOM. Å kjøpe en aksje etter krakket er sjelden en dårlig ide.

Spent på hvordan det blir i helga nå med TSW, hva de når i peak. Lenge siden det har vært slik aktivitet som det er nå.

+1500 owners fra i går til i dag, +6500 totalt siden salget startet.

1 Like

723 peak… Er 3-4 måneder siden det har vært slik. Fint de får påfyll i nyu og ned. Men mest så er det lovende for The Park finten som kommer nå om bare parr tre uker…

2 Likes

I oktober rulles også neste dungeon ut, samt det de måtte ha funnet på for Halloween. Her er månedsbrevet for september:
http://www.thesecretworld.com/news/monthly_development_update_september_2015

5 Likes

Ultimate TSW klorer seg fast på forsiden av Steam gitt… Hadde vært morsomt om den kunne vandre lengre opp. Det ville vært balsam for FUNCOM sitt maskineri…

2 Likes

Det er jo lov å håpe at The Park og TSW kan fungere som reklamekampanjer for hverandre. Det er forsåvidt en av grunnene til at jeg tror de budre selge The Park billig. Type 5$. Kanskje 10$. Noe som får flere til å teste ut et Funcom-spill, noe som burde hjelpe TSW.

6 Likes

5$… please starter du den diskusjonen igjen. Vi har vel gått runden endel ganger nå og vi landet vel på at sannsynlig og normalt ville være rundt 100 NOK. Vi får se.

Vedrørende reklame for hverandre så ja… Det er jo hele poenget… Eller kanskje allermest The Park reklame for TSW.

Ny video snart? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Økningen er på ca 50% da. Det er vel samme greie her som ellers, folk kjøper for å spille senere. :wink:

4 Likes

Økningen er vel nærmere 100% hvis man ser på foregående uke. Og med en download på over 50GB vil vi nok få se resultater til helga.

4 Likes

Unormalt små svingninger rundt kursen nå.

1 Like

Tror vi på info i morgen? Begynner å haste skal det komme noe trailer / Gameplay osv før release…

Det er fordi folk er på hugget for å kjøpe… Eller der er hvertfall flere på hugget for kjøp enn salg.

Jeg vet bestemt at jeg er i konkuranse med flere andre for å få kjøpt. De salgspostene som er lagt slik og veldig synlige er vanligvis bare et forsøk på å roe temperaturen litt. Men man går fort på en smell om man ønsker å øke og bruker den strategien. Derfor gjør ikke jeg det (…lengre…). Jeg tror vi fort kan befinne oss godt videre mot krona, for det er unektelig litt spennende for FUNCOM fremover.

2 Likes