Hvis Jebsen har stilt krav til lånene han refinansierte iløpet av siste året. Behøver det å bli meldt om?
Mye god spekulering her i tråden på godt og ondt… Jeg ser for meg at Jebsen sitter som det utsettende elementet av emisjonen. Jo mer han blir utvannet, jo mindre er aksjene hans verdt og i hans størrelsesorden, snakker vi ører for millioner.
Det lille han har av lyst for en emisjon på lav kurs må vel skinne igjennom for fler her inne og når han per idag eier 28.67% av selskapet i aksjer allerede og over 58% prosent av selskapet hvis du teller med aksjene han vil ha etter en konvertering. Så ønskene hans vil nok fort bli lov.
Jeg ser for meg en investor som sitter tilbakelent og vil spytte inn hva enn som trengs for minst mulig utvanning av sin investering.
Til de som syns det er urettferdig at en emisjon kommer over strike kurs på lånene til Jebsen… hehe. Greit nok at du strever etter en rettferdig verden, men se litt på Jebsen, han syns nok det er urettferdig at noen fikk aksjer til halvparten av hans kurs OG for ikke å snakke om at mannen alene har dratt Funcom opp fra gjørma.