Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Er det sannsynlig med en rekyl opp til 3,17 før videre test av bunnlinja på ca 2,80 i morgen?
Tenkte å selge litt og plukke billigere etterpå :slight_smile:

Ja en pullback til 3.15 så jeg for meg.

Litt sent å begynne å selge nå?

1 Like

Ja, det er det. tenkte å kjøpe inn igjen på 3

Har sett for meg at det er god støtte i området 2.8-3 kr, men så ser jeg på forrige korreksjon, intradag var den nede i 2.49!

Tok litt av tapet i dag og satser på en trade dypt nede på 2 tallet :slight_smile:

Hvor er støtten nå da? 2.80?

Åh, føler meg som en gribb nå med alle kontantene som står klare til å gjøre ei kule her…

1 Like

Ditt svin!

1 Like

Du må bare passe på å spise litt av byttet og ikke la være å fange et dyr fordi du tror det neste dyret på den andre siden av dalen er mye større og saftigere.

2 Likes

Ca 2,75, men den er jo i bevegelse. Uten brudd opp fra denne trendkanalen etter støtte på 2,75-2,7 ser det jo veldig dystert ut.

Trenger en hammer ned mot 2,75 og sluttkurs på over 3 imorgen eller onsdag. Da hadde vi fått markert bunnen.

1 Like

Haha, joda, ser den. Man kan bli for grådig. Men det er bedre å løpe etter 10 øre enn å være med 10 øre ned. Magefølelsen min sa selg i morges og jeg ble litt svett når den plutselig spratt opp mot 3.30. Men så husket jeg @TinvesT sitt chart og at vi skulle opp og teste 3.40ish. Lukker traderen og da jeg kom tilbake var den på 3.20 igjen. Da tenkte jeg nå er det bare å vente på 3 blank… :slight_smile:

1 Like

Sier du 2.60 nå @Bullishproof ? Kan vi regne med den overshoot’er og at vi havner på 2.50?

Gikk over litt mer detaljert nå. Om vi treffer støtte imorgen vil den ligge innenfor 2,59-2,69. Onsdag 2,5-2,59.

1 Like

Burde jeg gamble på å selge i morgen ved åpning da og satse på at den går ned til 2,70-2,80? :stuck_out_tongue_winking_eye: Veldig kjedelig å miste et evt rally opp :confused:

Selge 50%? Blir uansett veldig spennende imorgen.

Jeg kan selge i morgen og dermed garantere at det utløser rally opp. Har magiske evner for sånt.

13 Likes

Do it! :flushed:

1 Like

Er det jeg er redd for også :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Det er jo mulig, får se hva det åpner på i morgen…