Er det sannsynlig med en rekyl opp til 3,17 før videre test av bunnlinja på ca 2,80 i morgen?
Tenkte å selge litt og plukke billigere etterpå 
Ja en pullback til 3.15 så jeg for meg.
Litt sent å begynne å selge nå?
Ja, det er det. tenkte å kjøpe inn igjen på 3
Har sett for meg at det er god støtte i området 2.8-3 kr, men så ser jeg på forrige korreksjon, intradag var den nede i 2.49!
Tok litt av tapet i dag og satser på en trade dypt nede på 2 tallet 

Hvor er støtten nå da? 2.80?
Åh, føler meg som en gribb nå med alle kontantene som står klare til å gjøre ei kule her…
Ditt svin!
Du må bare passe på å spise litt av byttet og ikke la være å fange et dyr fordi du tror det neste dyret på den andre siden av dalen er mye større og saftigere.
Hvor er støtten nå da? 2.80?
Ca 2,75, men den er jo i bevegelse. Uten brudd opp fra denne trendkanalen etter støtte på 2,75-2,7 ser det jo veldig dystert ut.
Trenger en hammer ned mot 2,75 og sluttkurs på over 3 imorgen eller onsdag. Da hadde vi fått markert bunnen.
Du må bare passe på å spise litt av byttet og ikke la være å fange et dyr fordi du tror det neste dyret på den andre siden av dalen er mye større og saftigere.
Haha, joda, ser den. Man kan bli for grådig. Men det er bedre å løpe etter 10 øre enn å være med 10 øre ned. Magefølelsen min sa selg i morges og jeg ble litt svett når den plutselig spratt opp mot 3.30. Men så husket jeg @TinvesT sitt chart og at vi skulle opp og teste 3.40ish. Lukker traderen og da jeg kom tilbake var den på 3.20 igjen. Da tenkte jeg nå er det bare å vente på 3 blank… 
Gikk over litt mer detaljert nå. Om vi treffer støtte imorgen vil den ligge innenfor 2,59-2,69. Onsdag 2,5-2,59.
Burde jeg gamble på å selge i morgen ved åpning da og satse på at den går ned til 2,70-2,80?
Veldig kjedelig å miste et evt rally opp 
Burde jeg gamble på å selge i morgen ved åpning da og satse på at den går ned til 2,70-2,80?
Selge 50%? Blir uansett veldig spennende imorgen.
Jeg kan selge i morgen og dermed garantere at det utløser rally opp. Har magiske evner for sånt.
Jeg kan selge i morgen og dermed garantere at det utløser rally opp. Har magiske evner for sånt.
Do it! 
Er det jeg er redd for også 
Selge 50%? Blir uansett veldig spennende imorgen.
Det er jo mulig, får se hva det åpner på i morgen…