Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jeg har i alle fall “is i magen”, selv om det for meg som alle andre er vondt å se på at aksjekursen synker.

Men, etter nedgang kommer alltid oppgang og jeg føler meg trygg ut fra alle tall som er kommet og som kommer på at aksjen er betydelig underpriset i dag og knapt reflekterer allerede oppnådde salgsmål og i liten grad fremtidig og etterhvert sannsynlig inntektspotensiale her.

Også en klar agenda fra ulike her på forumet (meg inkludert naturligvis) på at noen ønsker kursen ned for lavest mulig inngang og bruker de verktøy en kan vise til i denne sammenhengen. Og andre som mener den har falt for mye og vil få en rekyl opp.

Imidlertid tror jeg det er stor enighet om at det ser mye lysere ut for dette tidligere “sønderskutte” selskapet og at salget av Conan Exiles kan bli pent i årene fremover og at vi ser helt annen market cap på selskapet snart.

6 Likes

Gråter isbiter nå. Sitter ikke å følger med på kursen, den får leve sitt eget liv. Trøster meg med at det er et godt spill, med stort potensiale. Tiden får vise😊 Håper hvertfall folk ikke gir bort aksjene sine med tap, hvis ikke de må. Is i magen mot i brøstet😊

2 Likes

På med joggeskoa gutta


Vel, må vel legge til meglerlista for i dag

1 Like

@savepig

jeg ser på det du poster og tenker, og så da?

MACD peker ned, RSI har ikke snudd / viser ingen tegn til stigende trend.

Volumet er fallende

Uten om SMA 80 så er det vel lite som tyder på at det snur?

Sier ikke at det ikke snur, men ut fra det du postet? - idk…

2 Likes

begynner å se ut som en bunn, blir en fin og stor V formasjon

6 Likes

Du dristet deg til en OHS :smiley:
Bra med brudd ut av den synkende trenden, men faren er på langt nær over enda.
Den skal nok ned igjen å sette bunn, mulig det er det vi ser her nå. Ellers bærer det videre ned. Jeg syntest det lå ann til 2,5 lenge her, vi får se. Lukter litt optimisme her nå :slight_smile:

1 Like

Enig det er litt haussing, men det kan også slå til. Vi får se.

2 Likes

Det må være lov etter mange tunge dager for kursen :smiley:

3 Likes

I det litt lengre bildet. Tester MA20 nå

Kimter vending opp av kort snitt ifht. langt i MACD?

Bare å høre på denne når nervene blir som verst :slight_smile: Mitt mål for salg nå innen 3 dager er 4,26 :wink: Sees der:

2 Likes

Fantastisk musikk. Thanks martins

1 Like

Mulig OHS, følg med på evt brudd over halslinjen, vil kunne ta oss opp videre mot 4 kroner.

1 Like

;D Let’s go! :slight_smile:

1 Like

Hva er dette basert på? Hvorfor skal den tilbake til 3.20 før 15. mars?

Pullback etter ekstaserally, vil stige videre over 4 etter det. Glemte å ta med hele kommentaren. Grunnen til at jeg tror vi trekkes ned etter 4,20-4,40 var rett og slett basert i at jeg så litt på charts fra TSW tiden som var veldig like som nå og syntes det virket naturlig at shorterne/etc vil bruke sine siste krefter der.

Lurer på inngang nå, hva er neste triggere tro?

Om den slutter i 3,35+ :slight_smile:

Dytter oppover sakte men sikkert nå :slight_smile: Kan gå veien!