Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Den gikk vel under nå. Men for de som sitter med cash må det vel være en utmerket kjøpsmulighet også…

1 Like

MINST like god som den var frå 3.80 og ned! >_<

7 Likes

Ved første øyekast så ser det veldig stygt ut at den bryter gjennom 2,49, men jeg vil også si at volumet vi ser nå tilsier at hvis noen ønsker å kjøre kursen ned nå, så kan de det. Bruddet vi ser nå skjer på 4m aksjer, mens bruddet ned fra 3kr skjedde på 45m aksjer. Jeg er skeptisk til hvor signifikant dette bruddet er.

4 Likes

Er utrolig fristende å gå inn med en pen sum nå. Men jeg klarer ikke å slå meg helt til ro med at vi har nådd bunnen. Når den er kjørt så langt ned som den er nå, hvorfor skal den ikke da kunne kjøres ytterligere ned mot 1,60? Volumet nå er lavt, ja…

1 Like

Ja, det är inte lätt att säga… Jag tycker att kursen är “billig nog” nu, men sen sitter jag också inne i ett längre perspektiv :slight_smile:

1 Like

når vi var opp på 5, 4, 3 drev jeg og solgte litt på brudd ned og kjøpte tilbake billigere, men her synes jeg den begynner å bli såpass billig fundamentalt at jeg ikke tar sjansen på det. Dessuten, så er det ikke bare støtten vi må forholde oss til, også kileformasjon og triangel, ingen av disse er brutt.

Ikke helt fersk, men fra i dag, lå på innside tråden så limer den inn igjen her.

5 Likes

Hmm, men touchet i dag?

3 Likes

Vanskelig å treffe nøyaktig bunn. Men relativt proffe investorer plukket 20mill aksjer av jebsen på 2,84.

Det sier vel litt om at dagens kurs kanskje er grei?

4 Likes

Plokka en del idag selv :slight_smile:

3 Likes

Har du ein plan for dei du kjøpte?

Blir sittende til brudd opp 3,5, eller brudd ned fra trendlinja.

3 Likes

Volumet ser ihvertfall ut til å være på riktig siden av støtten hittil i dag:

Var mange proffe som kjøpte Nanoaksjer for 0.5 milliarder på kurs 114 også.

Var kanskje ikke beste kjøpet i etterkant?

3 Likes

Godt poeng, men selv proffe kan ikke spå kursen kortsiktig. De ser vel risk/reward og da var fun og nano på de kursene gode for å komme inn med ønsket volum. *disclaimer - jeg har kort erfaring.

Och dom tittar inte en vecka framåt bara… Nano klättrar upp, Funcom gör det också för eller senare… Q1 2018 är mitt mål om det inte händer ännu bättre saker i Funcom så man kan behålla längre…

En kort og en langsiktig. Såfremt kilen ikke utvikler seg videre til en fallende trendkanal og støtte på den lengre trenden holder ser det fortsatt bra ut. Rsi, volum og formasjonsutvikling er meget modent for en korreksjon nå…imorgen?

7 Likes

Prøvar meg igjen:

In @Bullishproof we trust!

5 Likes

RSI er lavere enn i november 2016. Stochastic og Williams er begge på maks-verdi oversolgt.

Mest oversolgte papir på OSE?

1 Like

Hamstrer jeg ja.

1 Like

Godt noen har trua fortsatt. Jeg brant dessverre det jeg hadde igjen av fri kapital på veien ned fra 3.30 til 3.00.