Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ikke undervurder en god pappeske. :smiley:
Hey, kanskje en forretningside? Utbrettbar bolig i papp, Tekinvestor-patent? :joy:

2 Likes

Tekpapp, du er ikke “all in” før du bor i denne!

3 Likes

Kan gjelde mange av oss, både Funcom og Nano-aksjonærer :joy: Jeg har tilgang på billige vårtomter med sjøutsikt her i Alta. Bra mulighet for sjøbad og bål :joy:

2 Likes

Kumbaya @Oilimp - ta med Whiskey flaska så blir det gang! :slight_smile:
(Må så jeg liker galgenhumoren til folk her på forumet - på tross av at det ser teknisk dårlig ut).

1 Like

Er jo flere støttenivåer ned før den tid men ja,
det tekniske viser jo egentlig vei ned mot 2.40ish i første omgang.

Blir dårlig hjemmebrent med sukkerkulør, fra grå papp-pose :joy: og tomtene er jo okkupasjonstomter, helt ulovlig selvsagt, i god bo i pappeske-ånd.

1 Like

Du tror ikke 2.54 var bunnen?

Ut fra chartet til @Christian ser det ikke slik ut, men nei, jeg tror ikke den skal ned til 1.60 nei.

Hva med denne fra @Bullishproof ? Synes som det ser ut som den kan gå ned til 2.60, men videre opp derfra.

Jeg skjønner ikke hvorfor trendlinjen er tegnet slik de er. F,eks går den trendlinjen gjennom to øverste toppene, men viser kursen har brutt opp gjennom den fallende trenden på de siste to toppene.

Kan man ikke tegne denne slik at kursen fremdeles er innenforbi den fallende trenden?

Det viktigste jeg tenkte på er det langsiktige stigende trendgulvet

2 Likes

Joda, men som både din og @Bullishproof graf viser så danner det seg en vimpel der som enten vil gi brudd opp eller ned, ikke sant?

Yes, da komplementerer vi med fundamental analyse og konklusjon blir brudd opp :joy:

5 Likes

Nei, lite sannsynlig, spesielt med kjøpene basert på opsjoner på rundt 1,6. Det ble nok sett på som rimelig risikofritt av ledelsen.

Ser bra ut

Jepp

Ja, og jeg kan si når bruddet opp kommer også: når Funcom kjører på første kampanje for å øke salget i CE, og/eller når vi ser en markant forbedring i user reviews.

Jeg tror vi vil se endringen i user reviews først, og så en kampanje for å få CE til å selge bedre.

2 Likes

Så har me juksa litt

Fibonacci fra toppen 18. januar

1 Like

Bra @holmes - så kan vi jo som er ute håpe den faller til 1.60… :slight_smile:

Disse “formasjonene” ligner på hverandre, får vi samme påfølgende utvikling denne gangen?

3 Likes

18 Likes

Påske salg og påskebrudd? Satser på god gli og ikke bakglatte ski :smiley:

6 Likes

Veeeldig interssant støttenivå vi er på i dag. Den grønne linja er på 2,49.

4 Likes