Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

2017

Greit og noe uvanlig ordrebilde nå :slight_smile:

17 Likes

Pent antall kjøpere der :slight_smile:

Forventer gode trading muligheter her kommende dager.
Håper vi får noen fine repriser av de pullbackene vi så i dag;
Åpning 2.5 ned til 2.38 etterfulgt av reaksjon opp til 2.53 så ned til 2.43 med close 2.65… herlig!

Ingen ting som går uavbrutt opp. Her er det bare å ri bølgen, følge pris bevegelsene og agere på kommende bull flagg. 10-20 øres trade gir store % vise utslag :smiley:

3 Likes

Jeg tror mer på åpning 2,68, ned til 2,55 og slutt på 2,72. 17 øre forskjell på høy og lav.

Slutt 2,85 :clinking_glasses:
Rører 3 før helga :rocket:

1 Like

Riktig. Ikke reprise av kursen jeg siktet til. Men av kurs bevegelsene.

1 Like

Denne vil også øke i spenn etter som dagene etter nyheten går.

1 Like

Siden 24. juli er gjennomsnittet høy/lav 12 øre. @TinvesT

Herlig! Hvor hentet du den info?
Har man oversikt over snitt selektert, ved lavt volum og snitt ved høyt volum?

I dag steg den med ,45 og avsluttet på høyeste. Ca 800k i sluttauksjonen. Skummelt å trade de første dagene nå… risikerer å bli stående igjen tenker jeg.

2 Likes

Jeg har ført statistikk fra 24. juli på Funcom. Kanskje jeg kan få til noe på det og. Kan se på det i morgen.

Dere har ihvertfall tilgang til rådataene her:
http://www.netfonds.no/quotes/paperhistory.php?paper=FUNCOM.OSE&csv_format=csv

1 Like

Ja, kanskje det ikke er så smart å trade i morgen.

1 Like

Det er spennende og nyttig info. Jeg hadde spreadsheet tidligere, men andre prosjekter tok tiden ettersom det ble mye ørkenvandring her.

Det er lett å miste bakkekontakten på slike dager, men hverdagen kommer sigende og der kan man av erfaring hente mange prosent om man følger litt med. Enda gøyere er det nå når vi med høy sannsynlighet kan trade i bull retning.

I morgen smeller det rett opp. Blir fort nye 20 % eller mer.

Ja, det er ikke dumt å notere. Ser lettere trender og mønster i hvordan folk trader da. Det er iallfall min erfaring. Når det er sagt, så er jeg ingen reser på å trade, men prøver å lære hver dag.

Blir spennende å se om noen av tradene vil slå inn i morgen :slight_smile:

Imorgen kommer dere til å bli tatt på senga… Funcom spretter ut av skyen og kiler Thor litt i rompesprekken oppe i Valhalla før den senere korrigerer til pi(3.14)

2 Likes

Man er da allerede lastet må vite :ok_hand::wink:

Så ska det ser ut!! Gratulerer dere som eier og lykke til fremover :smiley:

Meget koselig att dere fikk med Swedbank Robur på laget, fin kvalitets stempel!

17 Likes

Varmer den kommentaren @babyrage, spesielt for de av oss som ikke trader og med snitt på 3-4 kroner(jeg har ca 3,5 med dagens beholdning).

6 Likes