Tar du deg ett lodd? 
Gjennomsnitt lav/høy ved omsetning mellom 1,62 og 9,34 mill er 8 øre
Gjennomsnitt lav/høy ved omsetning mellom 9,35 og 73,10 mill er 16 øre
Dette er fra 24. juli til 18. desember i år. 106 børsdager.
Nei dessverre, passer ikke min profil jag ser etter.
Ser ut til at du får rett . 
Ja, en signifikant økning der. Skal klare å hente noe ut fra det.
Ser ut for at kursen skal ned litt nå ja, med mindre det kommer et ettermiddags rush som i går.
Her blir det lave 2.50 eller breakout 2.70
2.53 tror jeg skal testes om vi ikke bryter 2.70 i dag.
Da håper jeg vi bryter 2,70 en gang til før slutt!
Jeg tror det psykologiske 2.60 står meget sterkt og at dette blir en ny bunn,give or take. Hvis de “beste i bransjen” kjøper aksjer på 2.60,- for en liten slump penger, da er det trolig trygt å kjøpe rundt her.
Slutter over 2,70 i dag… Garantert 
Garantert ikke
Altså… Du kan ikke gjøre sånn.
Det her? Fullstendig ubrukelig. Mener ikke det stygt altså, men det er et helt annet utstedt volum i aksjen i dag enn det var i 2012. Dette er ikke en god ting å gjøre.
Såså… med kommende splitt stemmer det på en prikk 

Ehrm… nei. 
Prove it wrong 
Ok:
Utstedt antall var annerledes i 2012.
Q.E.D.
Chartet viser ene og alene utvikling i aksje kurs. Indirekte ser man verdi av selskap ved å se på antall aksjer totalt.
Så kursmesig blir det riktig, uten at det får direkte betydning for verdien.
Det har ingen betydning for noe som helst.
Klart det har betydning, selv om du ikke ser den. Her er bare å legge ballen død.
Som nevnt over her så viser chartet kun prisutvikling og det tar selvfølgelig ikke hensyn til emisjoner, splitt, omvendt splitt, gode og dårlige nyheter. Tydeligvis vanskelig å akseptere for mange.
Edit: Ikke meningen å slenge med leppa, men dette er ikke første gang en TA tråd her på forumet blir “oversvømt” av kommentarer som på ingen måte har noe med TA å gjøre.
God kveld! 
Aha. Så å påpeke at en TA er ubrukelig har ingenting med TA å gjøre? Snakk om å være ømfintlig. Merk, ikke all TA er ubrukelig men TA som sammenligner epler og testikkelkreft er ubrukelig.
Men siden jeg ikke ser nytten så kan vel en av dere forklare hvorfor lineær regresjon av sadelpunkter er nyttig mellom tidspunkter der ustedt antall ble økt med nesten 3x?

Nominerer denne til årets punchline i TA tråden. Fantastisk 
Min opprinnelige kommentar var ment som en spøk.
( Funcom - Teknisk Analyse )
Jeg skjønner hva du mener. Jeg kan ikke forklare hvorfor splitt og den slags ikke blir hensyntatt 100% i TA. Men det gjør faktisk ikke det. @babyrage kan muligens gjøre rede for hvorfor det er slik.