Sett i perspektiv:
Kort sagt, fraktaler for utvikling i aksjer med oppgang 1-2-3-4-5 og så nedgang ABC
Så, f.eks. noe slikt i 15-minutters chartet:
Og slik hvis man ser på det litt større:
Kjempelett å tegne opp i ettertid. 
Ja, godt oppsummert. Jeg har gjort noen halvhjertede forsøk på EW tidligere.
Hadde vært saker om vi er midt i bølge nr 1 på siste chartet ditt der 
Jepp, da er det faktisk lettere å følge med på indikatorer som f.eks. Ichimoku-skyen for å finne trendskifter.
Motstand her på 3.2
Neste motstand 5.35
Hva er RSI på nå?
78
Hur mycket säger RSI vid en uppåtgående trend som baseras på fundamentalt goda nyheter? Är det “okej” med ett högt RSI-värde eller är den fortfarande överköpt?
Du skal se nedgang i toppene på RSI før det brukes som salgssignal.
Ok tack! Ska läsa på lite om RSI 
Jeg ser ingen grunn til at aksjen skal prises for mindre enn 2.6 kr nå…
Vi kan fort få en korreksjon ned mot 3.0 igjen, men vi kan like gjerne suse videre til RSI = 85-90+ før jeg har tenkt å vurdere en trade…
Det er for kort ned til “gulvet” som jeg tenker er 2.6 og vi har nok fin støtte på 3.0
Skulle vi nærme oss 3,8-4 kr ville jeg solgt…
Rsi 78 er ikke høyt, hvertfall ikke i et sterkt funcomrykk
Korreksjoner kommer, men om det er nå, i morgen, 3.5 eller på 4.5 kr eller mer … aaaaner ikke-
Et brudd opp fra 3,24 vil være et teknisk svært sterkt signal, så veldig interessant om det utløses. 
Angående RSI, så er Stillfront et godt eksempel synes jeg:
RSI21 topp på 77-ish og 116kr i kurs. RSI21 på 72 og 199kr i kurs 6 uker senere. Dette med lavere og lavere RSI-topper, men RSI over 50 hele veien.
Det interessante er hva kursen er 1/6, 1/12 osv
Jeg tror ikke kursen er lavere enn i dag når vi skriver 1.juni.
Hva kursen er neste uke skiter jeg i!
Dette blir bra!
Alle gap fylles. Men som regel lenge etter at de skapes i Funcom 
Funcom gappet jo ned etter forrige topp, så gappen er vel lukket?
4 samsvarer jo også bra med tidligere topper/bunner, men det som er vel så spennende er hvor eventuelle dipper kommer på veien dit. Synes det kan være aktuelt nå og ved 3,5.
Men…den har moment om dagen