Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

2,20 kommer fra gapet og ingen ting annet. Så ligger ikke mer i det enn en følelse fra min side.

Sees på 3,00 :face_with_raised_eyebrow:

Ville satt kjøp på 3,10 var jeg dere. Lenger ned skal vi ikke slik jeg ser det.

1 Like

Ja, det er jo halve moroa med funcom ! :wink:
Hverdagen, uten noe news eller lignende har en tendens til å vekke utålmodigheten og ønske om å sikre profitt. Antar vi har fått ombord noe svensker som kan sin trading og.

2 Likes

Hva i all verden er det du tror skal skje om den skal dit? 2.20 nå. Det skjer ikke!

2 Likes

@Christian har du opparbeidet deg noen meteorologisk erfaring på hvilken time frame ichi er best?
Rimelig overskyet på 5 og 15 min chart nå.

1 Like

Har ikke nok erfaring, dessverre, jobber med saken nå. Jo kortere tidsramme, jo fortere blir du kastet ut. Nytter ikke med 5 min hvis du ikke vil gjøre ti trades om dagen. :slight_smile:

Ser 30min er under press men holder foreløpig.
Satser på den snur på 60min

Dette er styggedom!

:joy::joy::joy:
Styggen på ryggen!

Algo faenskapet trakk seg…

Ryker 3 eller vänder det här?

Vet ikke

Kjøpte på 3.050 nå, vi skal jo oppover og nå har den korrigert 9% intradag

4 Likes

Virker som den stikker opp igjen nå ja :slight_smile:

Ja jeg lå på 3.010 opprinnelig, prøvde 3.014 så datt den til 3.026, men stoppet liksom der, så da ble jeg løpende etter :slight_smile:

3,010 selv, flyttet til 3.026 men fikk ikke plass i toget gitt :smiley:

Kom en sperrepost på 270k aksjer på 3.026 den fikk inn litt optimisme.
Vi får se, har en tendens til å falle mer enn en dag på slike korreksjoner.

min post xD

1 Like

Tålmodighet!

1 Like

Brukte 30 min og solgte resten av tradingposten på 3,10. Greit opp fra 2,50. :slight_smile:

Satser på at vi ikke skal noe særlig lengre ned og sitter på resten inntil videre. Ser ut som støtten i bunnen på Ichimoku-skyen i 30min chartet kan holde.

1 Like