Har sett flere her med 55/45, men det blir gode penger av det og, så sant man hopper av kjapt nok når det går feil vei og sitter på opp litt lengre.
Lastes godt nå.
Håper vi skal i gang med wave 1 av 5 på elliot nå
slik som predikert i går.
Også en liten OHS fra 3 til 2.9 til 3 med potensiale 3.1 .
Utviklet seg til et lite fredagsrally! Ikke værst 

Spennende om 3 brytes!
Går den til 3,1 letter eg med 30k
Kan treffe ganske så bra bra, dette! Ikke verst, så fremt ikke det er du som kjører rallyet selv 
Evt bare veldig dyktig på teknisk analyse 

bare glad stop lossen min på 2.82 ikke røk i går hehe
den gikk jo til 2.86 og jeg var opptatt hele dagen
Vil si det var en bom. Traff ikke target. Jeg har ikke gjort en eneste trade i dag.
Jeg skulle jo latt kjøpsordren min stå på 2.88 der den var i går i stedet for å “sikre” meg på 2.988, den var jo nede i 2.86 i dag…
Men har hatt så sykt mye å gjøre på jobb i går og i dag. Leverer på et oppdrag…
Trenger ikke jobb. Du kan jo trade Fun på fulltid 
Får jeg solgt på 3,1 og kjøpe igjen på 3,01 mandag ? Den skal vel ned p teste 3 igjen på vei mot nye høyder?
Garantert
Oppdatert med ny elliot wave og stigende trend GUL, lot den gamle blå stå, det gikk opp i dag, men ikke så mye som jeg hadde håpet på 
Forsåvidt er det ikke noe gale med elliot waven jeg tegnet første gang (blå) for den settes først der hvor oppgangen (første rushet) stopper, og det kan fortsette i morgen så da flyttes punkt 1 videre opp helt til vi får ny nedgang.
Jeg tror at punkt 1 i elliot wave lander på taket i den fallende trenden (samme som blå 1)
Du bommet på lav, men ellers var det jo bra. Jeg la inn kjøp på 2,79. Tar det igjen i neste uke!
Håper du får rett sjef! Godt at du er tilbake og aktiv igjen for du er en ressurs
Jeg har fulgt litt med, men volumet var ikke nok til at jeg løftet opprinnelig target. Tror ikke korreksjonen er over enda, men det ser ut til at den tegner en bunnformasjon. Har ikke sett på chartet siden kl15. Skal ha en runde i kveld.
Den får du ikke etter nyheten om Marvel…tror jeg 

Ingen ting er bedre enn at kursen flyr til himmels! Dumper kommer det alltid, men problemet er bare å treffe de. 
Dere 3 vise menn. Hva kan vi forvente oss imorgen? Nå skal vi se hvem som svare 

Tulla hehe. @Christian , @tinvest @irathi give us something 
Min ta er uforandret… har jo vært litt positive nyheter i løpet av helgen som styrker troen min på at vi skal opp på mandag. Trur at bull er sterkest, men det er mange som prøver å trade for å få lavere snitt…
Så vi skal opp, med fare for en tur til innom 2.95-3.0
For kortsiktige analyser, så har jeg brukt 30-minutterschartet. Vi er nå midt i skyen, X9 har krysset X26 og F26 er over kursen. Mao positivt, men ikke veldig. Signalet kom rett under 3 kr. Jeg er langt fra sikker på hvor langt dette skal gå. Jeg hadde egentlig posisjonert meg for en korreksjon lengre ned enn 2,87, men kjøpte noe på 2,97. (Dette gjelder trader-potten min, resten har jeg ikke rørt)