Noen som kan poste det de sier i korte trekk?
Må hente unga snart og de har jo bare han sissener på…
Noen som kan poste det de sier i korte trekk?
Må hente unga snart og de har jo bare han sissener på…
ja, skal referere
Støtte på 2,77. Motstand 3,15 ish ?
Rsi positiv undertone.
Hegnar anser det som sannsynlig at kursen skal teste 50-dagers glidende snitt. Ryker denne kan kursen gå til 2,40 og 2 kroner (lol). Bemerket at bruddet opp gjennom 3,20 og kjøpssignalet ikke medførte videre oppgang. Mest bla bla bla kan gå begge veier. Oppsummert ganske positive, egentlig.
I grunn overrasket at ikke 2.60 var et moment
Det är väl enbart ASP som styr skutan nu?
Det var et gjesp av en analyse.
Men det er jo positivt når det kommer fra Hegnar.
Jepp 
Tolket analysen som positivt.
Den samsvarer med mye av det vi har diskutert i TA tråden.
Kursen korrigerer tilbake etter å ha vert igjennom teknisk motstand på 3.15kr
De hadde forventet et brudd opp med en oppside på 1,15 kroner ved bruddet gjennom 3.15, etter konsolidering mellom 2.0kr og 3.15. Er ikke for seint med endelig gjennombrudd på motstand 3.15, men sannsynlig med test av støtte på 2.77 og 50 dagers glidende gjennomsnitt.
Om ikke RSI går mye under 50 nivået er korreksjonen en god kjøpsanbefaling. På pekte Hegnar 
Rein teknisk analyse, ingen fundamentale forhold.
En ting er sikkert, går den mot 2.80-2.60 skal jeg gladelig finne mer kr å putte inn 
Tenkte mars til august i 2017 gav årsak til teknisk støtte/motstand på 2.6

Skjønner, trodde du tenkte på Swedbank Robur Ny Teknik sitt inntog samt JV med Cabinet Group 2.60kr. Det har vært snakket mye om betonggulv i funcom i 2017. Jeg anser 2.60 som granitt fram til CE slipp.
Her ser du litt enklere de signifikante støtte nivåene
:Har en buy som står, på 2,65 - 2,70
Ja, det har jeg hatt siste mnd 

De tålmodige tar imot nedfallsfruktene med glede om dagen:

Helt etter boka. Ser fin ut den, TinvesT. Klargjøres for brudd opp. 

Gjorde en interessant observasjon i 5 min og 15 min chartet her.
Mønsteret var påfallende likt. Fulgte det med Brush`en, kopierte og la over den til høyre.
Bemerkelsesverdig likt! Endte med brudd opp over skyen 5/15 min 
Antakelig et sikkert tegn på at det er på tide med en pause fra chart 
Uff jeg liker ikke helt skyen akkurat nå.
Da er det bare å se på 1D og 4t chartet 
Ellers er skyen nå identisk med hvordan den var før bruddet 12 januar som vist i chartet over 
Hvis man ser på 1D chartet, så er det klart at vi er i en opptrend, så det er lov å rote litt rundt i aksjen, men i de mer kortsiktige chartene, så er det jo klart at utviklingen ikke er helt positiv.