Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

:joy::ok_hand:
Det er rimelig klart for de fleste antar jeg! Observasjonene over er mer kurtiositet enn noe annet. Og er ikke akkurat lagt skjul på i innleggene heller.

Min analyse fra forrige uke står seg enda og er mer eller mindre spot on kursbevegelsene så langt, nå gjelder det å følge med på når psykologien snur.
Er en del indikatorer som signaliserer at det kan skje i dag eller tidlig beste uke.

3 Likes

@TinvesT ska den studsa på 2.80 först? Ser svagt ut i callen

Som jeg har påpekt i lengre tid, tror jeg 2.80 er et potensielt vendingspunkt.
Men, salgssiden har vært markant avtakende siste dager samtidig som det i går lå ganske store kjøpsposter på 2.84 og ned.

Har man is i magen og penger på lur kan også 2.60 være et target, men inntil videre taler en del indikatorer for 2.80

Sperreposten ble flyttet 5 øre opp når kjøper nærmet seg. Kanskje 2,80-2,85 er bunnen på legg 2 ned. Strikkemønsteret iht EW metoden tilsier at vi er nær neste legg opp. Da skal kursen opp mot minimum rundt 3,3kr. :point_up_2:

Det begynner å røre på seg, så den går rette veien i dag…:star_struck:

1 Like

Nå kjører TineT opp kursen igjen. Rett denne gangen også :wink:

3 Likes

Kom meg inn på morgenen på 2,85. Tok gevinst sist på rundt 3.1 og lot den falle, så håper det var en alright avgjørelse :slight_smile:

3 Likes

4 Likes

Er det 3(Psykisk) 3,15 og ca 3,35 som er motstander nå ?

Når det først løsner, så kan det gå fort oppover!

3.0 bør ryke uten noe nevneverdig motstand.
Motstand 3.15

Brudd motstand 3.15 = 4.3

1 Like

Må vel bryte 2.95 som ligger som litt motstand på 1D chartet før den kan fortsette videre opp. Er vel dette den prøver på nå?

test2

1 Like

Hva tenker man om MACD også i dette tilfellet?

Bare trekk kjøpsordrene og handle heller på ask! Uten kjøpsordre over 2.6 får ikke slasken fra Bergen dumpa uten å selv tape!

1 Like

Ikke nok trøkk oppover(volum) tror ikke det blir blått idag.

Nei, det kjølnet litt, nervøsitet i starten, helt normalt.
Men at det blir blått det tror jeg med stor sansynlighet.

Close 3.06

3 Likes

Tipper den ikke greier å bryte 2.95 og closer rundt 2.87. Men min TA er på nybegynner nivå.

Solgte litt for å snitt ned. går For the Roger analysen idag :slight_smile:

2 Likes

Tyren våkner til liv etter lunsj! Enig med deg, @TinvesT. Blir nok blå himmel i dag! :money_mouth_face:

Teknisk analyse eller spådom ? :slight_smile: