Nei…
Vem är de som inte vill ha den över 2.95??
Tipper nevnte ASP ønsker å laste opp mest mulig på lavest mulig nivå, før pump. Bare gjetning, men ikke usannsynlig 
Det er jo så lite volum om noen dumper 200k er vi jo i 2,8x. Forrige fredag ble det tatt jafs opp på slutten av dagen, samme aksjer ble dumpet på mandag morgen og pumpet opp igej. Men nå er vi vell egentlig i småprat 
Vi får lage en Funcom storprat til ASP og følge med
Ja, i prinsippet, den er hårfin i tilfelle.
Jeg har ingen tro på close under 2.90
Ligger en potensiel OHS formasjon i 5 min chartet nå.
Halslinje 2.96
Target 3.09
Da ble det skivebom på den! Du får prøve igjen på mandag. 
Ja, 3.06 wild guess og lettelsesrally uteble 
Men alt i alt en god dag vil jeg si.
Godt på den blå siden, med en fin 1D bullish engulfing candle 
Brudd på en liten ohs. Vendte opp etter retest. Spennende om sperren flyttes til kjøp eller videre opp
Ser ut som någon leker rejält med orderdjupen idag. Är det ASP som ska ut?
Om det er mere å hente på å dumpe en å pumpe så gjør han det. 
Var behöver close ligga på idag för att det ska indikera vidare uppgång tekniskt?
Enten eller akkurat nå. Vi er i taket på trendkanalen.
Jeg har vektet meg ned, men jeg kjører 15min time fram- så ser jeg hvilken vei det går her i fra.
Hvilken tidsperspektiv skal den duppe?
Den er jo ned ofte rundt lunsj? Trader du inn ut flere ganger om dagen eller hva ser du ? 
Ikke sikkert at den gjør det, men det er litt 50/50 nå.
Veldig varierende, jeg ser til venstre i chartet og agerer etter det samt de tekniske indikatorer du ser i chartet samt trend kanaler. Ofte med et par dagers mellomrom.
Trodde dette var trendtaket rett før helgen. Er vi ikke brutt opp herfra nå da?

Må vel se ut dagen om det blir brudd eller ikke.
Denne trendlinjen tegnet jeg utifra sluttkurser, så kan hende den tester brudd nå, og så faller tilbake til ca 2.95-2.93.
Kan man tegne slik på på candles? Treffer greit på dagens høyeste så langt iallefall