Ja, personlig ville jeg trekt linjen over spikes hele veien, ikke bare på de to nederste på din øvre linje.
Men, lik den nederste linjen.
Det viktigste er å være konsekvent - bruker du “wicks” så gjør det konsekvent, bruker du “body” så gjør det hver gang. Har dog sett flere ganger at man ser “spikes” som gjerne går over trendlinjer men det viktigste er open/close, så derfor bruker jeg ihvertfall kun bodies selv.
Her tegnet jeg bare opp fra høyeste før fall som var 3.348(rød candle har litt lavere high), så ble andre punkt høyeste etter “fallet” har vært på bunn (punkt nr 2 på “bunn”)
Foreløpig en del mostand i skyen og trend ser det ut som - <disclaimer - rookie in TA> - Tatt fra 1H chart.
Nesten så man skulle vurdert å gå all in ved et like tydelig brudd det der i fjor.
Funcom ser ut til å ha fått feber tendenser. Har ikke sett et slikt mønster på lenge.
Lukter algo f#*%&skap lang vei!
Algoene koser seg glugg i hjel med sine nå 3 desimaler. Parodi på børs spør du meg. En nyhet eller to kan komme når som helst - skjer vel nada med kursen før den tid. Hvis ikke Sir. Dumpalot ønsker å gruse kurs på lavt volum, da.
Synes det ser ut som om noen akkumulerer mest mulig volum uten å flytte kurs i disse dager. Den algoen som selger ned kurs med ~100 aksjer i hytt og pine er søt.
Fine ! 
Det positive er at kursen seg sidelengs ut av den fallende trenden.
Men det jeg tar og tok jeg med 1kg salt, slik handelen er nå.
Pokkers svenskar! Får det alt for lett.
Vendte ned. Foreløpig lavt volum, men det kan tenkes drar seg til om det selges stadig laver her nå.
Nå er det å følge med på volum og RSI som gjelder.
Foreløpig brudd ned RSI15
1t og 1d blir vesentlige.
Retest av 2.80 tallet er innafor på RSI 1d, men bryter den trenden der åpner det for ytterligere fall mot 2.60
Dette er jo fint for de av oss som ønsker lavere inngang. 
Aksjen faller på små volum.
Det er bare til å kjøpe nå, så vente til mai når CE blir launchet.
Penger på gata dette nå…
Ligger en solid sperre på 2,9 hvertfall 
Da blir spørsmålet. Hvem ryker først, den på 2,9 eller den på 2,93?