Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

12 ordre så den er jeg ikke helt sikker på vil stå slik om kursen faller videre, men funker som psykisk støtte gjør den uansett nå.

1 Like

Min trade røk på SL. Så håper på 2,8 nå :slight_smile:

2,93 forsvant

Først! :+1:

2,93 ble kjøpt…

2,9300- 310 408 #1 ordre.
Basert på at marketing rundt ce ikke er forventet å starte før mars-april så skal jeg ha tørt krutt i tilfelle 2.60 skulle vise seg. Tålmodighet er en nøkkelfaktor har jeg erfart.

1 Like

Viktig å tenne på kruttet i rett tid! :rocket:

1 Like

Vender den ikke fint opp igjen nå da?

Kom inn litt volum der jo, vi får se ann utviklingen her.

Tror trenden med stigende RSI-topper holder seg. Dersom den holder frem mot launch blir det trivelige kurser. Det kan den fort gjøre hvis Funcom gir oss noen gode børsmeldinger underveis.

5 Likes

Da har 2.90 gitt noe etter. Veldig spennende her nå!

Og der var den spist opp og 2.8 står for tur

2.90 var fake. 2.8 igen?

Noen som på død og liv skal brekke kursen ned - blir vel en bounce på 2,80, men er ikke en gang sikker på om den kommer seg så langt ned. Skummelt å gamble slik situasjonen er nå.

Skulle den snu her et sted, så bekrefter det om ikke annet det RSI-trenden. Bare å kjøpe litt på disse nivåene lell :wink:

Mulig noen vil ha den under støtte for å trigge stopp loss . Da blir for 2,6 neste «støtte»

Vi er i ferd med å bryte gjennom RSI trenden 1D.
1t er brutt med bekreftelse her i dag.

Mm, jeg henviste til 14-dager ++

PANIKK!

SELG SELG SELG

hehe

Ta det lungt, kjøp mer på dippene…

2 Likes

Ja, skjønte det. 1D chart det refereres til

Skjønner ikke helt vendingen din i denne tråden. Du var på ballen så det holdt her for ikke lenge siden. Uansett…
Ingen panikk å spore av det jeg kan se, men chartet har vært ganske tydelig en god stund.
Og nå gis det relativt svake signaler som tyder på at vi kan plukke aksjer enda lavere.

Hva er vel bedre enn det, vi vet jo hvor dette bærer om ikke lenge!

1 Like