Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ikke dagsfersk den saken der… Nå har vi et brudd over trend.
Må kjøre en oppdatert en.

Ja det var motstanden jeg tenkte på og det at vi har brutt opp :slight_smile:

2 Likes

11 Likes

Høy klasse over memes nå! I like it!

1 Like

I følge min TA som forøvrig foreløpig er 100% spot on, så skal vi ett sted mot 20 kroner og topp i trendkanal (chartet tar slutt, og ikke har jeg noe verktøy som jeg bruker heller kanskje noen kan sluttføre det så vi ser hvor vi ender ila ett par uker​:grinning:) De neste dagers kursutvikling vil dog endre trend bildet til en enda brattere kanal opp, det ser vi på senere :kissing_heart:

10 Likes

så vad säger ni TA nissar. Har vi fått vår “pullback” ännu i VCP formationen? låg volym idag men går ej ner…

Klokken er 9:15 :wink:

1 Like

Fordi startsskuddet på bruddet på 17kr gikk såpass tidlig, så virker det for meg som vi kommer til å snike oss sakte men sikkert oppover fram til GDC, og så få en skikkelig spike etterpå, når NDA-en blir opphevet og hypen er som verst.

Jeg anser meg selv som en nisse, og alle TA-indikatorer peker OPP. TA-gjengen og Co. sa vel at (VCP-)pullback ikke er en forutsetning, og skjer ~50 prosent av gangene. Ingenting tyder på det her.

TA’n i Funcom er så bull at:

Er vi heldige er det mange tradere som skal inn igjen fordi de ikke trodde på brudd ved 17-blank, og som til sin fortvilelse nå ser at pullback ikke finner sted :wink:

Er garantert noen her inne som hoppet av toget.

3 Likes

Ikke jeg😊 sitter rolig i båten

1 Like

Jeg hoppet av toget men snudde i luften og fikk klamret meg fast igjen. Har riktignok nøyd meg med ståplass, i motsetning til sitteplassen jeg hadde, så får vi se om jeg oppgraderer etterhvert.

Why wait :wink:

7 Likes

Roooolig i båten nå… vi er ikke begynt enda.

2 Likes

Trendmessig skal vi vel opp mot/over 20,- innen de neste 2 uker, og jeg tror vi får enda brattere kurve opp mot 30 kroner til launch 8. mai.

Det eneste som skal til er at historien gjentar seg.

Denne er interessan og et godt holdepunkt nå som det endelig har løsnet.

10 Likes

Takker @TinvesT veldig nyttig :slight_smile:

1 Like

Ja, den der sier mer enn all kortsiktig TA spekulasjon.
Blir morro når den bryter 23kr ifm pr/lansering

4 Likes

fht

Ikke ofte den slags forholdstall har vært å se i Funcom.

7 Likes

Jeg tror det er flere svensker som banker på døren etter møtet der i dag. Vi er nå på 3,63 etter gammel kurs.

1 Like