Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Da fokuserer jeg feil, ser ingen blå trapp :face_with_raised_eyebrow:

Den går jo fra høyre, ser jo tydelig dobbel dip mot 2 før bruddet på 3,2 :grin:

1 Like

Enig med @h3nk1 her. Du må ta nytt bilde, når du står på andre siden av borgen, om dette skal kunne handles aksjer på! :laughing:

Ta med skiltet og, det var nice!

1 Like

Finner den på tekinvestor sin server, så kan man stille seg på den siden man vil avhengig av om man er long eller short.

3 Likes

Sånn, buller som bare det:
image

11 Likes

DET er hva jeg kaller god TA (no offence til de som måtte stå på andre siden av huset) :v:

Edit: La først nå merke til at det står @Bullishproof på skiltet :joy:

4 Likes

Tenk på potensialet CE har blant analytikere som et moderne visuelt analyseverktøy!

$$$$

1 Like

To skritt frem og ett tilbake - gjenta:

snuris

1 Like

Ser ut til at treet er ferdig ristet for denne gang.
Kjøperne har tatt kontroll. Pump? nei, det er ikke pump når det kjøpes 100k + aksjer på bid/ask.

Snudde vel akkurat på bunnen av kilen som vi har jobbet i den siste tiden.

1 Like

Nå er det pump på gang, spennende om fisalgoen til @h3nk1 får den over kneiken her nå :smile:

2 Likes

Skal bli saker når kursen bryter opp av denne kilen, spørsmålet er om den skal ned å hente fart. Glidende snitt peker mot det. Hissig divergens mot det fundamentale nå!

7 Likes

Spot on änn så länge? next mot 21.4 igen :wink: ?

Hvis man ser på bevegelser i det siste, så er det egentlig i rute for å dyppe enda en del mer. Fremdeles særdeles bullish setup da.

image

Som @Savepig er inne på ser det ut som den skal under 20kr nå, virker å være lite støtte på 20.40 nå. Støttenivå på nedsiden med tyngde er 18,25kr midt i beltet. Signifikant støtte ved 16kr, men så lavt håper jeg ikke den går.

Imponert over at det gikk så lett ned til 20,40. Men dette vil holde denne gangen også.

Uansett:

IMG_1510

2 Likes

Med all respekt för TA och det jobb ni lägger ner. Ni är superduktiga. Tror dock att det är lite för tidigt att dra några slutsatser av TAn nu och kommande dagar:smiley:

Det har vært ganske tydelig i funcom Småprat side dager og nå på insiderchaten at en del mener det er tid for å selge. Jeg ser fremdeles en divergens mellom TA og det fundamentale, men det hjelper ikke, om flertallet er fornøyd nå.

Jeg vil si støtten på 18-19 fremstår robust og blir overrasket om den closer under der, jeg tror aksjen skal holde seg over 50 dagers snitt også i ukene som kommer.

Enig, tror den tar i mot der. Hva angår glidende snitt har ikke kursen respektert disse i særlig , av det jeg har sett hvertfall. Den bouncer ofte på tidligere baser.