Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ignorert? Den er innenforbi trendkanalen? HS’en der er ekstremt spekulativ altså, den bare stod litt ut visuelt så jeg markerte den, vil på ingen måte si det er en HS etter boken, men potensiell reversal er det muligens. Litt for tidlig å si. Tradingview suger på norske aksjer, her er investing bedre:

Det jeg ser er en EQ pattern in the making, på samme måte som i Nano som jeg har messet om den siste uken. Hvis vi får en higher low i dag, skal vi i teorien lage en lower high ila. uken som vil gjøre tradingrangen enda smalere.

Hvilken vei prisen da bryter vil indikere videre retning.

1 Like

Er den ikke bare feil? Det var derfor jeg spurte. :slight_smile:

Greit nok, jeg ignorerer candles av og til, f.eks. hvis volumet er ekstremt lavt, men 9. mai var jo den dagen med høyest volum og burde definitivt være med.

Hvis man skal se på den som en “vanlig” HS så er den feil. Som sagt, den stod bare litt visuelt ut så jeg tegnet den opp, men om jeg ville agert på den? Nei. Tror som sagt det blir EQ pattern her på daily.

Edit: drit i TA; gjør som @h3nk1 og les denne:

1 Like

hs nå eller?

Trenden er brutt? @Christian, @Nocturne , @Bullishproof

for meg ser det ut som trenden er brutt og at den endte under HS halslinje.

closed på MA50 nøyaktig.

2 Likes

Skyen er nære nå…

1 Like

Tenker i hver fall at bunnen av skyen holder til embargoet for MYZ blir løftet. Så tror jeg infoen derfra blir avgjørende

Ikke lenge før bunnen av skyen er høyre en det toppen er nå :slightly_smiling_face:

1 Like

Ganske kort tid til embargoet blir løftet også. Et par uker til kanskje?

1 Like

Går den under nå, er vel neste stopp 19.6

Hvorfor skal den inn i en sky? Den har jo knapt vært der tidligere. Hvorfor akkurat nå?

Laveste RSI siden 9 mai hvor kursen stod i 19,20. Tror de som vurderer å kjøpe bør starte i dag.

3 Likes

4 Likes

Ser kursen bikker ned gjennom SMA50, og kanalen til @Bullishproof er vi ute av. Så ja, ned å teste 19-draget er ikke utenkelig.

Solgte mine siste 20%når jeg så BP sin kanal. Legger meg inn på 19ish

2 Likes

Du trenger ikke lese her hvis du ikke har lyst.

1 Like

Nok en blodrød dag på skyhøyt volum

0.48 prosent ned er blodrød??

3 Likes