100 prosent riktig - kan bare håpe at forhindrer at Ola Dunk blir med på (idiot)dansen,
Tror ikke du bør håpe for mye på svenskene. Plutselig så snur 1 og så har du det gående.
Er det noe man kan stole på er det svenske investorer - fortsetter Ola å selge aksjene sine er Funcom kjøpt av Sverige før Q2.
Jepp, jeg tror MYZ er det som driver kjøpet fra den kanten. E3 er ikke så langt unna, så neppe noe dump fra dem før det.
Hvor stor er egentlig Mutant merkevaren i Sverige? Litt vanskelig å gjette på for meg… kan man håpe på bred dekning i Sverige rundt E3, eller er det å drømme seg bort?
Men så vidt jeg har skjønt så er “Mutant” “Mutant Chronicles” “Mutant Year Zero” alle varianter av samme merkevare fra gamle rollespill. Jeg bare vet ikke hvor stort det var i Sverige?
Og å google “mutant” gir oss jo hele Marvel universet, så det fungerer liksom ikke.
Jeg brukte “Mutant year zero” som søketerm for å finne grafen over. Mutant er en svensk IP, så relativt kjent der såvidt jeg vet.
Stole på svensker? Jag forlat Sverige av en grunn husk att investor som havnet snett vil ut når ting går galt.
Overhead supply fra 21-26 kr.
Kan du forklare den terminologien, jeg er ikke kjent med den.
Hvordan definerer du om det er overhead supply?
Tilgang til komplett ordrebok?
Eller har det overhodet ingenting med ordreboken å gjøre?
Edit: Ser at jeg var helt på jordet. Bare se bort fra denne. Skjønner tegningen nå.
Takker! Kort sagt, så er det ypperlig terreng for en shorter.
Sist gang det var raid nedover, så snudde det på dette RSI-nivået - mon tro om det skjer igjen. Koster fort mer enn det smaker å presse noe særlig lenger ned.
For øvrig samme algo som sist - spammet 50 ned på bid, før den kuttet ned til 2 og til slutt ga opp
Ser vel i og for seg ikke superbra ut akkurat nå hvis man ønsker at den veldig bratte opptrenden skal vedvare, bounce ved 50 dagers et lite halmstrå?
Men det er jo fremdeles veldig bra kursvekst uansett om den dipper litt nå da. Ikke lenge til q2.
Ser ut til å bunne ut allerede. Snudde på nøyaktig samme smertegrense/RSI som sist. Morsomt å se kjøpsviljen demme opp disse ganske saftige raidene.
Hvorfor har du fullstendig ignorert dippen til 19,20 etter launch?