Neppe @babyrage, men du kan det hos IG.
@pdx, jeg får ikke sitert på appen. Bruker iPhone.
Er da ikke vanskelig å finne en formasjon som er forenelig med egne ønsker om kursutvikling?
@Vcp, tidsperspektiv?
Om en bruker uke som tidsperspektiv i chartet og at vi i løpet av ca. 3 mnd når 30 kr. Får vi en stor omvendt hode- skulder formasjon. Ved brudd opp fra denne så er potensialet stort, veldig stort Så det blir spennende å følge utviklingen her fremover
Bare en heads up, momentumet har snudd så det greit å følge med utviklingen.
HS har hatt en tendens til å treffe godt i fun, hva som skjer nå vil tiden vise. Jeg håper den går til 30 for deres del.
Går den til 17 tar jeg muligens posisjon. Pt har jeg alt investert i annet.
Tidsperspektivet ser du i posten til theroger
Ser den samme HS som deg, men fundamentalt, så ser det veldig bra ut, tenker vi runder totaltsalg på 1,6m i Q2 pga en mye feitere hale på salget enn i 2017. Nå skal det jo sies at vi hadde en HS i OSEBX som aldri ble noe av. Det er jo ikke noe å trade på før bekreftelse.
Sant, men å sammenligne Fun med osebx… ja hva skal man si, fun er vel noe mer volatil og preget av mange små investorer.
Tjah, det handler jo om Fear Uncertainty & Doubt (FUD) i begge tilfeller. Funcom fikk en bra launch av CE, men hvordan går salget videre? For OSEBX sin del, så gikk jo alt bra, men verdensmarkedet så veldig fishy ut en periode. Usikkerheten var det som drev kursen ned. Når den viste seg ubegrunnet, så fikk man oppgangen. Tilsvarende tror jeg det blir for CE, hvis salget ikke dipper tilsvarende som ved EA-launch, eller at CE selger bra når det kommer på tilbud første gang.
Runder Q2 med salg på 1.6 mill??
CE hadde solgt 1,4m totalt 24.05.2018, og har solgt ca 70k - 100k i uka etter det. Jeg tror det burde gå relativt lett å selge 100k - 130k i juni. Alle tallene kan tas med en klype salt.
Du syntes det hørtes mye ut?
Tittar man på konsol placeringar då tycker jag att det blir betydligt mer än 1.6mln
Holder plasseringene seg, så ja, men jeg antar jo de vil falle. FUD-en som jeg skrev om rundt TA-en over kommer jo av forventingene om fall på listene.
Jeg tror det blir solgt mer,Christian.
Så vi er enig
Sjelden feil å kjøpe Fun på en fredag, men akkurat denne gangen tror jeg at jeg drøyern til uka
Siste dagen i uken endte ned på lavt volum. Ta med hva som skjer i juni i ligningen så ser det ut til at nedslaget er i sluttfasen denne omgang.
Enig, jeg var overbevist om at hs i osebx kom til å trigges, så jeg har tatt feil før
Noen med en analyse ?
Fremdels stigende trend og støtte ved 19 kr ?
Det blir jo veldig interessant om den trenden er intakt etter i dag.
Kan ju bara hoppas de var blankaren som försökte raida på 21 i callen och att en svensk stod där tankade. Är väll rätt uppenbart att någon försöker att lösa ut tekniska signaler, både HS och Trend