Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Og det bør snart komme Beta/EA om spillet skal være klart før 2018 er ferdig? Ser på 20. Juni som en mulig dato for annonsering av noe slikt?

Edit:

A post was merged into an existing topic: Funcom småprat 2018

Merket meg at det lå et åpent kjøp på 20.000 aksjer på 19,69. Umiddelbart selges kursen ned under bid på 19,66, 65 og 64. Ikke rart det er seigt.

For øvrig synes jeg det tekniske er overmodent for rekyl. Kan hende E3 nyheter er nok til å ta ut algoen som enn så lenge knebler kursen.

1 Like

Slutter den over 20,10 så skulle det være bra. Hva har vi for nivå oppover?

Heeeeelt kortsiktig, 20,50 - 20,70 :slight_smile:

image

1 Like

Når det ikke blir etablert en HL, samt stigende trend i forkant. Kjøpte på støtten her selv, og kommer til å se an sluttkurs rundt 23.

10 Likes

Hei, Støtte 20,5 så ned på 19,2? Eller er jeg på bærtur?

1 Like

Hvor går halslinjen i formasjonen din? 19? Measured move til… ?

19 ja, 14. Denne er jo meget spekulativ frem til høyre skulder er dannet.

3 Likes

Norsk Bulls er ute med nytt kjøpssignal på Funcom:

4 Likes

Oppdatert.

5 Likes

Håper på en god kjøpsmulighet :joy:

Den er jo under skyen. Da er det ikke mye positivt teknisk lenger :face_with_monocle:

1 Like

Den var positivt teknisk og det hjalp også lite ser man i etterkant. Shortingen gjør underverker. Kjøpte 1000 på 19.42, holder meg til taktikken med kjøp på hver 40-50 øring ned. Godt ikke kjøpskontoen går tom snart (sarkasme) :rofl:

1 Like

Har du vurdert å kjøpe på vei opp i stedet for på vei ned?

2 Likes

Blir vel hipp som happ det med mindre jeg går tom for penger før det snur :hushed:

1 Like

Og kjøpe på vei opp betyr vel også at man kjøper først når man når en bunn? Når er det? Og hvis man ikke brenner alt på denne bunnen, så havner man like fort i situasjonen jeg er nå med å snitte ned?

Du kan kjøpe hver 50 øre oppover

Når man er inne i en aksje til snitt pr i dag på 20.7 så faller det for meg mer naturlig å kjøpe slik som nå når shorterne er inne. Om feks kursen skulle gå opp 1 krone ila ett par dager så kan det hende jeg selger “to tidligere kjøp” for å realisere litt på disse om shorten fremdeles står selv om dette resulterer i realisert tap totalt sett.

Men tenker du at om feks kursen i ett normalscenario går fra 19.42 til 19.90 at det blir ett positivt momentum man kjøper på?

Jeg har gjort som Paddy flere ganger før, med suksess. Men står selv inne med bare 1/3. Som egentlig er 100% siden resten snart skal til Skatt Vest. Men har heldigvis en del mer enn det på vei inn. Så ligger i rute til å øke litt i august. Jeg tror august/september blir bra måneder i Funcom.

11 Likes