Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Litt merkelig at både google-peaken og review-peaken kom på samme dag? Google er vel mer instant, mens review har litt etterslep? Tror kanskje det var rundt 7-8 juni de gikk featured, har ivertfall notert det ned i margen.

Det er etterslep hvis du ser på 30 dager og oppover

1 Like

Jeg går inn igjen i dag :grin:

Likte den grafer der @colzjek Meget bra att du oppdaterer oss på dette. Det var meget bra stigning på begge to. Ser det det selges mere enn brukbart, på PC også. Blir nok en del fulle :moneybag::moneybag: i Funcom om dagen

4 Likes

Det er faktisk mulig å få kjøpt Funcom for under 20kr fremdeles. Hvem skulle trodd det med alt som skjer fremover. Stor patch med klargjøring til DLC til uken :moneybag:. Summer sale :moneybag:, Ce i Japan :moneybag: :moneybag: Q2 :moneybag::moneybag: :moneybag:
MYZ :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: er vel heller ikke så langt unna, ihvertfall for oss med briller med medium horisont på.
Med alle disse store og små triggerne rett fremfor oss er allikevel Funcom på billigsalg under 20 kroningen. Lurer på hvor lenge det varer. :wink:

5 Likes

Jeg tror nok at Funcom/Bearded Ladies skal vurdere alle launchdatoene som har blitt annonsert på E3 og så prøve å finne ett optimalt tidspunkt for lansering basert på konkurransesituasjonen.

Vi har jo sett på Conan Exiles hvor viktig det er at ikke 1-3 storspill lanseres rett i etterkant… da kan spill som isolert sett er gode bli litt borte fra topplistene, og det vil koste mer å annonsere for dem i konkurranse med andre aktører etc.

Regner med at de tar noen fornuftige beslutninger rundt dette… lansering i slutten av September ville eksempelvis ikke forundre meg, det ser ut til å ha minst konkurranse de nærmeste månedene. Men vi får se.

edit: bleh, så ikke at dette var teknisk tråd, skulle selvfølgelig ikke postet det her.

3 Likes

Er inne med 80 % - tviler på at det kommer ny dupp…

Hold seg under 20 til neste uke :clap:

Si ikke det, 19,95 nå. skulle vært morro å knaska litt på den sperra på 20 blank.

Nei hold dere unna sperra :stuck_out_tongue_closed_eyes: jeg ønsker meg så mange Fun som mulig :grin: bare hold den under til onsdag :sweat_smile:

Nå begynner knaskingen :wink:

1 Like

Etter sperre kommer ofte en dump. Dette til info. Fra en som har spist noen sperrer før :wink:

1 Like

Pluss en🙂

Har vel tatt ut 20 5+ ganger for så å dumpes, vi får se om det skjer nå også. Kan hende GSA begynner å få manko på aksjer så sant de ikke rullerer de.

Ein sperre kan kje vara evig veit du, kan allldri vara evig… (Fritt etter “Skigardsvisa”) :joy:

Der er sperren halvert

Ja en dump hadde vært naice :poop::grimacing:

Faen der braste det gjennom :joy:

Feriepenger i morgen :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Det var da f da :stuck_out_tongue_closed_eyes: normalt glad når det går opp. Men hadde jo regnet inn å ha over dobbelt så mye neste uke :grin:

Må komme seg over 20,10 før du trenger å beskymre deg. :stuck_out_tongue:

2 Likes