Diskusjon Triggere Porteføljer

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3f8efc4430>

Nå er vi i TA-tråden, så ganske normalt :stuck_out_tongue:

0 Likes

Det ser jo ikke helt dyster ut da @Morti - ref. kjøpet ditt.

2 Likes

Snur det her så er jeg fornøyd. Da kan en langvarig opptur begynne / fortsette!

1 Like

Helt enig Nocturne, det kan være positivt på sikt ifht Stabiliteten til aksjen ved at flere kortsiktige tenker seg om og vurderer caset på flere grunnlag enn hype og TA.

3 Likes

The botten is nådd?

0 Likes

Det er ren lotto… Dog er man nogenlunde sikker på at gevinsten er 1:1 på et tidspunkt​:flushed::thinking:

0 Likes

marketscreener sitt auto-chart, satser på vi snur opp nå etter å ha bouncet på trendlinja.

0 Likes

Ny range på trading nå da? Fra 14-17 ich.
Spørs på tidsperspektiv ?

0 Likes

Den linja der var helt nydelig i dag :smile: Hos meg var støtten på 14ish på lineær, men pleier å legge meg litt over så jeg fylte på på 14,24 i dag tidlig og satte tilsvarende salg på 15,14 etterpå. Fikk bare solgt noen veldig få av dem, akkurat nok til at antallet mitt nå gir meg OCD :sweat_smile:

@Frodoen: Litt usikker på om jeg ser den 14-17 rangen så klart? Jeg er nok mer enig med dem som viser nedadgående trend, men samtidig med god mulighet for oppside i det nærmeste etter test av bunnen i den:

Er forsåvidt rom for en tur helt opp til 18 i jula, selv uten brudd ut av negativ trend. Hadde vært digg det :smile:

2 Likes

Nå er det viktig at alle selger rundt 17-18 så vi ikke ødelegger den negative trenden!

3 Likes

Nå synes jeg Funcom har falt ganske mye, burde få i hvert fall kortsiktig stuss opp

1 Like

Teknisk sett lukter det veldig enda en kapitulering siden gårsdagens lille ikke var nok, men jeg fortsetter å kjøpe her. Neste kjøp under 14. (Eller etter et skikkelig kjøpssignal)

4 Likes

Treffer dere bunnen her nede blir dere medlemmer i en ganske liten og eksklusiv klubb etter høstens maratonmassaker :sweat_smile:

2 Likes

Norsk Bulls er ute med kjøpssignal på Funcom:

3 Likes

Faen da er det rett ned, nei det var når investtech kom med kjøp det :wink:

4 Likes

Hva er støttenivåene under her? Og er det noen gaps som må lukkes?

0 Likes

Vil du vite det? :crazy_face:

1 Like

Comming back for more🤕?

0 Likes

Hva er støttenivåene under her? Og er det noen gaps som må lukkes?

1 Like

11kr

1 Like