Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Det er ren lotto… Dog er man nogenlunde sikker på at gevinsten er 1:1 på et tidspunkt​:flushed::thinking:

marketscreener sitt auto-chart, satser på vi snur opp nå etter å ha bouncet på trendlinja.

Ny range på trading nå da? Fra 14-17 ich.
Spørs på tidsperspektiv ?

Den linja der var helt nydelig i dag :smile: Hos meg var støtten på 14ish på lineær, men pleier å legge meg litt over så jeg fylte på på 14,24 i dag tidlig og satte tilsvarende salg på 15,14 etterpå. Fikk bare solgt noen veldig få av dem, akkurat nok til at antallet mitt nå gir meg OCD :sweat_smile:

@Frodoen: Litt usikker på om jeg ser den 14-17 rangen så klart? Jeg er nok mer enig med dem som viser nedadgående trend, men samtidig med god mulighet for oppside i det nærmeste etter test av bunnen i den:

Er forsåvidt rom for en tur helt opp til 18 i jula, selv uten brudd ut av negativ trend. Hadde vært digg det :smile:

2 Likes

Nå er det viktig at alle selger rundt 17-18 så vi ikke ødelegger den negative trenden!

3 Likes

Nå synes jeg Funcom har falt ganske mye, burde få i hvert fall kortsiktig stuss opp

1 Like

Teknisk sett lukter det veldig enda en kapitulering siden gårsdagens lille ikke var nok, men jeg fortsetter å kjøpe her. Neste kjøp under 14. (Eller etter et skikkelig kjøpssignal)

4 Likes

Treffer dere bunnen her nede blir dere medlemmer i en ganske liten og eksklusiv klubb etter høstens maratonmassaker :sweat_smile:

2 Likes

Norsk Bulls er ute med kjøpssignal på Funcom:

3 Likes

Faen da er det rett ned, nei det var når investtech kom med kjøp det :wink:

4 Likes

Hva er støttenivåene under her? Og er det noen gaps som må lukkes?

Vil du vite det? :crazy_face:

1 Like

Comming back for more🤕?

Hva er støttenivåene under her? Og er det noen gaps som må lukkes?

1 Like

11kr

1 Like

Strekene fra to uker og 1 uker siden sto seg desverre.

Hadde egentlig ønsket å kjøpe Funcom her, men har ingen ledige penger. Føkk deg børs.

image


Min mening er at kursen i dag tidlig falt inn i en støttesone, enda tydeligere enn i går og fredag. Så det er et fint sted å kjøpe, gitt at en har en definert plan for hva en skal gjøre om den faller ned mot neste støtte som er rett under 11.

1 Like

Syns markedet stinke lang vei. Funcom trades på lave volum og aktører vil ha den lengre ned mot 10 tror jeg slik som markedet internasjonalt er blitt

Kan virkelig ikke forstå hvordan en kurs på 10kr kan forsvares, makro eller ei, teknisk eller ei.
Mulig jeg er for lite inn i aksjemarkedet, men steike hvordan kan noen påstå at aksjen skal være lavere i kurs enn hva Robur Teknik vurderer (særskilt mtp. at alt har pekt oppover siden de kjøpte)…

Market cap i funcom er pt

image

sånn kan du forsvare det.

2 Likes

Hva mener du her? At Funcom er dyr?