Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Nei vil ikke påstå at den er veldig dyr sammenlignet med hvor høyt aksjer ble priset for et halvt år siden…

Men er overhodet ikke konkurspriset heller.

Bare som et innspill til at det skal være så uforståelig at kursen kan være så lav.

Er dette en teknisk formasjon ?? :wink::rocket:

8 Likes

Nei, og den skal være langt fra priset til det heller. Selskap med 0 gjeld bruker å bli priset med høyere multipler også enn de med, naturlig nok :astonished:Når vi først er i TA tråden, har du lyst til å poste i småprat ifht TA på osebx og støttenivå inkludert volumoversikt?

2 Likes

Jøss, den er en av de penere jeg har sett - som faktisk oppfyller kriteriene :coffee:

4 Likes

En teknisk analyse som selv @h3nk1 kan gå god for.

Det er bull det :slightly_smiling_face:

3 Likes

Formasjonen ser meget pen ut. Vi får krysse fingrene at det ikke er en badstueøse :astonished:

1 Like

Rsi på 30.

7 Likes

Jo, men damp stiger op og hæver trykket i lukkede rum😉

Tenkte mer på det lange skaftet :slightly_smiling_face:

Derfor handlet jeg i dag igjen som jeg har gjort for …nte gang på disse nivåer.
Sikkert kjøp i dag!! :moneybag:

Oljen ned over 4% nå og US vakler. Da blir det nok videre ned for oljeselskapet Funcom i morgen også, dessverre.

1 Like

Nasdaq ligger i plus vad jag kan se?

Ja, men stenger klokken 22:00 norsk tid.

Nå er psykologien så fucked opp at ingenting blir tolket som positivt, rart hva noen kroner mindre på kontoen gjør med folk :weary:

1 Like

Stängde i plus

2 Likes

Ja, men selloff på slutten og langt ned fra dagsbeste, samt olje ned over 5,5%. Nå får vi håpe på store lagertrekk i oljen og at FED venter med renteoppgang, ellers ser det stygt ut for noe som kan minne om jul/nyttårsrally😷

15min chart oppdatert

Er det det som heter OHS?

Kan bli det

2 Likes