Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

4 Likes

Ser bånnsolid ut. Fin retning. En klar trend oppover. Stop loss bør ikke settes på lavere enn 15% spør du meg.

3 Likes

2 Likes

De tre første av de syv søstre

1 Like

Det beste er jo volumet på oppgang og hvilke kurser volumet har vært tidligere.

Litt konsolidering før veien videre avklares er det ikke noe galt med. I utgangspunktet er håpet at aksjen konsoliderer rundt 16 i en periode før den pusher videre opp for deretter at den trades mellom 16 og 18.2 fram til Conan Unconquered lanseres.

Skulle det være fravær av volum de neste ukene så er det nok mulig at 16 holder som motstand, og da er det mer sannsynlig med omtrent 14.2 - 16 som tradingrange.

Jeg syntes en del taler for at 16 blir enten bunn eller tak i tradingrange er det jeg prøver å si :slight_smile:

3 Likes

Helgardering med andre ord :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Yep, og uten sterk tro på det ene eller andre så velger jeg å posisjonere meg deretter.

Men det gir meg noen tegn å se etter framover som gjør at jeg kan posisjonere meg annerledes hvis jeg tror sannsynligheten øker for det ene scenarioet.

1 Like

Gitt volumkollaps så better jeg personlig på at det er topp

1 Like

Blir å gjenta meg selv, men å øke fokus på hvor volum går/har gått så sier også det noe om veien videre. Det er nok ikke smågutter som har kjøpt de siste ukene. De kjøper ikke hardt for så å selge med tap rett etterpå. Vi får se hvor det bærer kortsiktig, langsiktige er det forholdsvis klart hvor potensialet ligger!

1 Like

Nei men så styrer de ikke showet heller. Så fort vi tryner 50 øre - ei krone så er det flere småsparere som får panikk. Kursen kan fint styres ned på 14 tallet nå når plutselig volumet døde ut. Selv på tross av redusert free float. Jeg har sett for meg å ta imot 1-2 kniver til mellom 13-14,5 før CU release. Ærlig talt kompis, kjenn din besøkelsestid. Det er Funcom vi snakker om, gammel drit henger fortsatt i kursen og hvordan den tegnes. Det har blitt mye vanskeligere men spillet pågår enda, bare å ri bølgene og tjene på det.

7 Likes

Det gjør jeg også, men tror det blir med ned mot evt 15 denne gangen, vi får se.

En annen ting, det er et helt annet ballgame i nedtrend med mye negativitet enn i opp trend, så om det ikke kommer noe dypdykk denne gangen så trenger du ikke bli overrasket :wink:

1 Like

Jeg vinner uansett :heart_eyes: long posisjonen står følgelig i ro mens jeg trader med giret :ok_hand:

6 Likes

Skal ganske mye nedover for at chartet blir stygt, veldig lavt volum på pullback.

3 Likes

9 Likes

Volumet tørket helt opp.

Soon :wink: history will repeat it self :santa:

2 Likes

Robot er på saken🤖

Er denne nedtrenden gyldig fra 2008? - isåfall så er taket rundt 18-18.5 ish

3 Likes