Diskusjon Triggere Porteføljer

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f365f3b6568>

Jeg har ikke peil, jeg bare ser at hvis jeg trekker en strek mellom tidligere topper, så er det brått en som stikker høyere enn resten. Men den kollapset jo den også. Hvorfor skal det være annerledes denne gangen?

Hovedsåken til at bildet er annerledes nå er todelt:

1. Økt kjøpsinteresse etter Q4
  2. Kraftig redusert freefloat

Skal sies at det var bare en liten tradepot jeg prøvde meg på fra fun til pho fordi pho var i toppen av min trendkanal mens pho var i bunnen av min trendkanal. sitter på flesteparten av fun-aksjene

Ok, vi ser sikkert på forskjellige grafer. Jeg ser på Savepig og Jcp sine.

Må legge til at dette kan jeg lite om, så spørmålene mine er ikke ment som noe stikk eller sarkasme/Ironi. De er legit, selv om de kanskje ser dumme ut.

:+1::slightly_smiling_face::poop::poop::poop:

Trendskifte :stuck_out_tongue:

Røsk meg i måsadotten! Neste motstand er på 17.30 og 18.30 som nevnt over?

Farvel sky

image

Forrige gang vi brøt over sky

image

16.5 er det prisnivået jeg har ment lenge er veldig spennende! Forventer at brudd opp vil utløse enda mer kjøping, men holder det kanskje litt mer sannsynlig at det kommer et pusterom.

Slik ser det ut i chartet mitt atm :slight_smile:

Lukter test av SMA200 snart!
Skal vi virkelig bryte ut av stor stygg rød, og i tillegg opp av den relativt bratte grønne kanalen?! :face_with_hand_over_mouth:

Korreksjonen som kom mellom 17.50 og 18.50ish mener jeg kun er ett resultat av generell børsuro forsterket med trading fra helvete av en dumpmaestro, forventer at dette området relativt kjapt er hentet inn igjen og blir den nye bunnen.

De store volumene kom mellom 19 og 25 kroner i mai i fjor.

Å banke ut av skyen på volum og bekreftet trendskifte kan vi leve med:

volumsky

Møtt på litt motstand på MA200, ned å hente litt mer momentum nå eller?

Ja, ser slik ut. RSI er også over 70.

Oppdatert trendkanal, mye plass for aksjen å bevege seg i uten at opptrenden trenger å rokkes ved.

200 dagers snitt et veldig naturlig sted å få en pullback.

La oss håpe at det fortsetter med godt volum.

Burde ikke topplinjen være lavere?, ie. har hatt brudd opp og nå pullback?

Noe sånt?

image

Kanskje lurt å kjøpe igjen fra rundt 15.70 ett sted for de som har solgt litt, og ha klart litt nedover om den skulle sige litt ned. Skjer jo litt i helga så spennende hva det gir.

Ja du har rett, det blir nok antagelig bedre.

Var bare for å påpeke det tynnnne candlesticket opp til sma50.

Får håpe den closer over skyen i dag og i morgen!

We hates it!

Du må da hjelpe å tegne litt? For da må vi alle, gud hjelpe oss, selge om dere klarer å tape nok til å få den under sky…:laughing::laughing::laughing:.

Dette begynner å bli litt gammelt.