Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Trendskifte :stuck_out_tongue:

6 Likes

Røsk meg i måsadotten! Neste motstand er på 17.30 og 18.30 som nevnt over?

Farvel sky

image

Forrige gang vi brøt over sky

image

2 Likes

16.5 er det prisnivået jeg har ment lenge er veldig spennende! Forventer at brudd opp vil utløse enda mer kjøping, men holder det kanskje litt mer sannsynlig at det kommer et pusterom.

8 Likes

Slik ser det ut i chartet mitt atm :slight_smile:

Lukter test av SMA200 snart!
Skal vi virkelig bryte ut av stor stygg rød, og i tillegg opp av den relativt bratte grønne kanalen?! :face_with_hand_over_mouth:

6 Likes

Korreksjonen som kom mellom 17.50 og 18.50ish mener jeg kun er ett resultat av generell børsuro forsterket med trading fra helvete av en dumpmaestro, forventer at dette området relativt kjapt er hentet inn igjen og blir den nye bunnen.

De store volumene kom mellom 19 og 25 kroner i mai i fjor.

8 Likes

Å banke ut av skyen på volum og bekreftet trendskifte kan vi leve med:

volumsky

6 Likes

Møtt på litt motstand på MA200, ned å hente litt mer momentum nå eller?

2 Likes

Ja, ser slik ut. RSI er også over 70.

1 Like

Oppdatert trendkanal, mye plass for aksjen å bevege seg i uten at opptrenden trenger å rokkes ved.

200 dagers snitt et veldig naturlig sted å få en pullback.

La oss håpe at det fortsetter med godt volum.

3 Likes

Burde ikke topplinjen være lavere?, ie. har hatt brudd opp og nå pullback?

Noe sånt?

image

3 Likes

Kanskje lurt å kjøpe igjen fra rundt 15.70 ett sted for de som har solgt litt, og ha klart litt nedover om den skulle sige litt ned. Skjer jo litt i helga så spennende hva det gir.

Ja du har rett, det blir nok antagelig bedre.

Var bare for å påpeke det tynnnne candlesticket opp til sma50.

1 Like

Får håpe den closer over skyen i dag og i morgen!

We hates it!

Du må da hjelpe å tegne litt? For da må vi alle, gud hjelpe oss, selge om dere klarer å tape nok til å få den under sky…:laughing::laughing::laughing:.

Dette begynner å bli litt gammelt.

Tror ikke det er så gæli.

Vi snakker CU release i Juni og fortsatt stigende trend om den skulle gå midlertidig inn i skyen.

Jeg kan ikke tegne, men ser på tegningene over her.

Edit: Glem det, kan ikke lese tegninger heller… Ser at skytoppen er helt nede på 15 nå så god klaring :grinning:

Langt over skyen.

2 Likes

Samme mønster som fra de siste dagers stigninger, litt tilbake, så opp igjen. Jeg mener vi bør opp mot 18-19 relativt kjapt nå og at vi blir der en liten stund frem mot CU lansering eller andre fundamentale nyheter

2 Likes

Tenker det samme. Ser ut som at vi må under 15.5 før kjøpsinterressen tar seg opp igjen. Fredagene har vært noe rødt de siste ukene, og tror nok en del traderpots vil vise seg ila dagen.

Er iallfall noen blokker her som sier vi skal ned litt til…må bare litt til ned…:stuck_out_tongue: