Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Shit, men kortsiktig peker den ned! :thinking:

Under støtten til @christian på alt1 selv om det er kun intradag, fiskesnøret ligger da fra her og ned til 16.60 :+1:

Heller mest mot alternativ 2 for øyeblikket da?

Nei, #1, men ser jeg har røret som faen med støtte/motstand i teksten, bare se på grafene og tallene der. :see_no_evil:

Alt ned til 16 er jo innenfor en rimelig bratt trendkanal

Acc/dist indikerer en liten runde gevinstaking, mens rsi fremdeles ser bullish ut.

10 Likes

Minkende motstand over 18 når man ser på volum per prisnivå?

2 Likes

Mulig bildet ser litt annerledes ut hvis vi ser på siste 12 måneder eller siden toppen i Mai i stedet for den tidsperioden vi ser her.

1 Like

Ja jeg legger ikke veldig mye vekt på den indikatoren i det siste utsnittet. :slight_smile:

Edit:

Vet ikke jeg gutter, men det er ikke veldig skummelt å se på timeschartet altså:

Kan faktisk gå helt ned til 15.34 og allikevel være innenfor.

Det negative er at den siste baren ned tok ut de 3 siste barene i ett jafs, på ca like mye volum som de har brukt hver for seg på oppgangen. I tillegg tok den og ut closing pris 14. mars.

Kortsiktig så skal denne ned i mine øyne.

4 Likes

Helt enig med deg. Har også target lenger ned, i første omgang på lavt 16-tallet. Det er egentlig en fin parallel trendkanal (stiplet linje), men man kan også se på det som en wedge. Blir interessant å se hva som skjer med RSI. Kan se ut som et lite brudd.

Jeg trur vi skal sidelengs en stund fremover mellom 16.68 og 18.20

3 Likes

Akkumulere og hold! Kjøp hver 30-40 øre ned, blir veldig najs på sikt!

Hentet litt momentum og brøyt på vei opp. Spennende å se om den holder andre veien nå.

Testet litt i toppen av kanalen

Jeg spår brudd på 18 kr ved neste oppgang.

Når det er sagt tenker jeg også at stigningen ikke kommer til å være like bratt fremover.

10 Likes

image

10 Likes

Pussig at du @h3nk1 serverer eggplant på dette innlegget, for det var nettopp deg jeg tenkte på når jeg leitet fram en passende stressball til dette :eggplant: chartet :kissing_smiling_eyes:

6 Likes

Jeg ser :eggplant: jeg trykker på :eggplant: - enkel sjel.

Det var i beste mening, det skal du vite. Beklager på forhånd for ot.

1D chartet ser så meget bedre ut, aner en cup and handle i emning.

6 Likes

På tide å akseptere at trenden opp på volum bekrefter :eggplant:-chartet:

Ingen tvil om at :eggplant:-skallet er solid støtte på vei opp. Trykk på :eggplant: hvis du er enig.

7 Likes

Trenden er fremdeles opp selv om den skulle komme ned mot 16 kroner igjen, null stress

2 Likes