Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ser vi nylig har gått igjennom 200 daily sma (rosa/lilla -linjen) :muscle: og at vi kan få støtte der :pray:
Det tekniske bilde begynner å se like pent ut som de fundamentale meldingene :hugs:

image

12 Likes

Tok 1k til. Så får vi se om ikke neste ukes hendelser kombinert med denne flotte trenden gjør at vi slipper å bruke krigskassa :wink:

10 Likes

osebx

3 Likes

Så hvor langt ned skal vi før trenden ikke er opp lenger? Er vi der?

Volumet er pent lite på siste dagers ned, kanskje vi får en bunn rundt dagens lav.

2 Likes

Vi er ute av den bratte trenden. Som forventet.

3 Likes

Støtten på 15,70 ca ser ut til å holde. Laveste så langt 15,75

Ja den var mer en kuriositet en kunne peke på, heller enn noe en trodde ville være langsiktig.

Det er sånt en ser bare fordi den enten kan indikere et veldig brudd oppover, eller fordi den gir noe en kan prøve å trade kortsiktig.

Så da har jeg fjernet den fra mitt chart, og ser på den siste peaken som en overshoot av den mer solide opptrenden.

Tiden jobber for aksjen, og 50 SMA siger oppover.

11 Likes

Interessant om det snur i dette området. Hvis det ikke kommer inn volum mellom ca 15.4 og ca 15.75, så tilsier det at kjøpsviljen som var til stede på de største volumdagene siden oppturen startet nå er borte eller flyttet ned.

Jeg tenker pressedekningen av Conan Unconquered til en viss grad bestemmer hvor mange som posisjonerer seg inne eller ute i forkant av lanseringen, så det blir nok noen spennende dager framover skulle jeg tro.

4 Likes

Enig - tror for øvrig ikke all verdens volum / kjøpsvilje er nødvendig for å snu kursen her nede (og handler deretter).

Volumet dette faller har kommet på er ikke i nærheten av volumet under oppgangen.

Capture

6 Likes

Interessant punkt vi er på nå :stuck_out_tongue:

4 Likes

Hvordan er det med skyen? :slightly_smiling_face:
Edit så det nå.

1 Like
1 Like

Synes jeg ser antydning til en HS der? Mangler høyre skulder da… :wink:

1 Like

Av og til sier et bilde mere en 100 ord :wink:

Denne er fra 18.12 :wink:

3 Likes

Det artige er at man finner alltids en figur ut fra dagsform og egne ønsker :+1::slightly_smiling_face: det som gjør TA så fantastisk & på samme tid teit…

Husker den :slight_smile:

Edit: Jeg er glad i kaffekopper :coffee:

1 Like