Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Faen så gira du var på sydligere strøk a? :wink:

Skal inn med siste rest igjen skjønner du. :sweat_smile:

Edit: Roboten vil ikke slippe meg inn :frowning:

2 Likes

1 Like

støtten på 15.70 holdt rimelig greit ved close priser, intradag duppet den under.

image

1 Like

Jeg ville i gamledager aldri solgt noe i ett papir slik Funcom leverer om dagen, det er “litt etter” startgropen enn så lenge og oppsiden er høy. Nå ble traderpotten realisert på 17.30 fordi noen tegnet en potensiell HS formasjon en ukes tid siden. Det fører til at man har det i bakhodet og ser etter mønstre og når det nå kom seg opp mot 17.50 var det jo bare å realisere litt. @onns, kanskje noen muligheter nå i overkant av 16 kroner? Aldri verden om denne får noe bekreftet brudd på halslinje, da må det geares litt igjen isåfall :see_no_evil:

2 Likes

ned for å teste halslinjen?

Idet kursen bikket 17.30 hadde jeg nesten ingenting igjen. Så får vi se… Følger ikke strekene her inne så altfor nøye, jeg ser bare at kursen har gått opp nesten helt uten volum nå, og det er jeg skeptisk til. Som småfisk er det like greit å følge mønsteret tenker jeg.

2 Likes

Det är så extremt låg volym så jag lägger inte så mycket i det. En & annan småsparare som vill säkra vinst och det är inget fel i det.

Tycker överlag att utvecklingen ser riktigt positiv ut den senaste tiden :ok_hand:t2:

1 Like

Trend er venn. Solid kursløft på volum. Aksjen snudde opp igjen på nivået volumet var størst.

Bevegelsene på små volumer bekrefter mer enn noe annet aksjen stiger i det øyeblikket noen nettopkjøper. Det er lite til salgs.

Å trade basert på strekene (med unntak av overordnet trend, da) og hypotetiske kroppsdeler på volumene vi ser om dagen blir vesentlig mer bingolotto enn å faktisk følge med i ordrebok og se hvem eller rettere sagt hva (:robot:) som handler.

8 Likes

Så lenge fondene kjøper så vil vel aksjen trende oppover tenker jeg.

1 Like

Er igjen to trendkanaler som er relevante å tegne inn på mitt chart ihvertfall.

Tiden snart moden for en robust etablering over 16,5?

3 Likes

Hvordan ligger vi an i forhold til skyer, motstand og rsi?

4 Likes

ser ikke ut som noe HS lengre nei…

4 Likes

Tar en kopp kaffe :wink::money_with_wings:

1 Like

Skyfrit helt ud i kimingsafstand

2 Likes

Hmmm er det en OHS fra november-ish som holder på å utløses?

Få se…:blush:

Edit: glem det ser det jo rett over her. Lang høyre skulder da. Går nok opp så lenge fond kjøper seg inn. Håper Funcom lykkes å få flere inn. Så er det rett inn i hovedlista :sunglasses:

1 Like

Motstand på 19?

1 Like

6 Likes