La flere kopiere den strategien. Virker veldig smart
Smart for den som gjør det først. Ikke like mye etterpå nei…
Tenker mer at noen kanskje prøvde skape en bull bevegelse i håp om at flere kastet seg på, men glemte ut at det historisk er uken med desidert lavest omsetning og nå er underwater.
Det som taler mot det er volumet, man kunne sikkert skapt samme bevegelse med langt færre aksjer på kjøp, så tolker det positivt og lar traden leve.
Hadde ikke trengt så mange aksjer for å lage en bull bevegelse. Tror ikke hen er ferdigkjøpt.
Nei, det jeg også sier, stoler på det er starten på noe mer. (Hen? Er vi der nå? )
Det er i hvertfall liv i ordreboka. Det flyttes opp og ned som en jojo hele tiden. Hen er kjønnsnøytralt er det ikke da?
Ser ut til at vi closet under bunnen på skyen, tar av hvis vi får close over.
Er det ikke litt på kanten å kalle ASP for hen?
Her er et “svart på hvitt svar” på hvor attraktiv Funcom aksjen er.
Et push opp 15% over tradingrange, på høyt volum og aksjen faller tilbake i gammel tradingrange dagen etter ! Til å grine av.
Litt makro trøbbel her nå og aksjen faller på samme måte -15% ned til jan/feb low.
Hentet seg greit inn, tenker vi danner en EQ inn mot helgen
Funcom vi snakket om her:wink: vi får ta status etter 1630
Slik jeg forstod det var det vel en handel på 200k som utgjorde pushet opp, men antakelig med snitt godt under 15,50 på handelen samlet.
Er det da egentlig et push opp på høyt volum eller var det smart akumulasjon under motstand på 15,70?
Vi får 3 dagers oppgang på 8-9 prosent og så hamres oppgangen ned i løpet av en dag. Må le er vel egentlig ingen seriøse aktører som vil ta i denne med en ildtang. Snart tar vel alle svenskene og selger.
Det er vel 700+ svensker som har solgt seg ut siden CE lanserte i 2018.
Synes det er rart det går et så stort volum her uten at kursen flytter seg nevneverdig. Er det de 200k aksjene som ble solgt med tap da? Har ikke mulighet for å kryssjekke med ordreboken.
Jeg vet ikke hva som har skjedd her, og er vel ikke mulig å finne ut, men her har noen gått på en skikkelig smell. Umulig for meg å si hvem. 400k aksjer omsatt på 14,4 - 14,6.
vet ikke jeg altså, men tenker muligheten:
- Kjøp 200k opp til 16,89, men snitt på for eks. 15,25
- Småfolket blendes av kurs over 16 på liksom høyt volum, men glemmer at det aldri var særlig volum over 15,5. De kjøper villig på +15,5
- Da selger han med 200k nyervervede aksjer på snitt 15,25. Kanskje med eks 33øre gevinst i snitt. Kunne sikkert lettet seg 150k og fått 50k i gevinst på et par timer.
- Så kan resten selges litt nedover i dag for å starte panikken fra de som kjøpte høyt i går.
- Og så til slutt kjøpe inn igjen på 14,5
Makes sense?
Det lå åpen kjøp på 117k aksjer på 14,5 hvor passer de inn i historien ?
Pkt. 5?
Jeg følger ikke ordreboka selv. Var bare et forslag og innspill til hvordan kjøperen av 200k kunne komme fint ut av det, tross dagen i dag
De ble slukt eller fjernet. Noen av dem ble iallefall omsatt.