Jeg ser det som usannsynlig med en “fin opp tur i morgen”
Skulle asia by på rally og brent opp 5% og futtene opp, så ja. Hva tror du @Christian
Vanskelig å si. Som alltid handler det om å frontrunne PAS-algoen den ene eller andre veien. Salgsviljen herfra og nedover er liten, men det er også volumet - så ganske bingo.
Tipper bottolf plukker videre og låser kursen rundt ~13. Det jeg får tak i på disse nivåene går uansett rett i skuffen
Gull om noen med tykk lommebok vil handle en del da om den går under, ett konkret definert område som mange kortsiktige kanskje vil selge seg ut på?
Hva ligger bunnlinjen deres på @Nocturne og rosk82?
Er på farten og på mobilen er det vanskelig å se.
De kortsiktige har vel solgt for lenge siden da kursen tippet nedover? Var jo mange klare salgsignaler som ble nevnt over her i hvert fall.
Har ikke tatt noe posisjon enda siden jeg venter på de rette signalene for min del.
Jeg har ikke egentlig noe bunnlinje i den forstand. Men den bør ikke falle under 11,55 for å unngå å lage en lower low på lang sikt. Nå liggger den å tester nedre del av tradingrangen fra 10 januar - 12 februar.
Den stigende linjen i mitt chart går ved ca. 12.70ish. Vi har i skrivende stund brudd på denne.
Jeg forholder meg rolig, volumet er lavt, det er ikke snakk om panikk sånn sett, da ville man sett en større volumspike. Som @rosk82 sier er egentlig horisontale linjer viktigere enn diagonale. Så 11.55 er viktigere sånn sett. Jeg er ikke sikker på om vi kommer dit, RSI er alt ganske extended, men om vi går litt sidelengs neste uke er det ikke umulig.
Ett av kjennetegnene med denne formasjonen er at Bølge E som regel overshooter bunnen av triangelet. Jeg har kjøpt i dag og er ganske komfortabel med snittet. Er forberedt på å øke beholdningen, men kun dersom den følger planen. Stopploss er satt og ryker den, så er formasjonen ugyldig.
Lukter snart bunn for aksjen isolert når den klarer seg såpass i dag.
Uten at den er immun for enda større markedsrystelser selvsagt.
ser Bra ut. Burde fortsette opp denne uken hvis makro holder seg
Spent på om vi klarer å ta ut 50-dagers glidende snitt ila. uken. Da tror jeg vi kan få en skikkelig opptur. Her indikert de siste gangene kursen har krysset over / under denne indikatoren.
Jeg ser kursen har steget hver gang etter volumbalansen har vært negativ siden 7/8, unntatt den 15/8 som antagelig skyltes makro. Makro har tydeligvis stor innvirkning på kursen fremover, så analysen burde stemme rimelig bra og bunnen ser ut som være nådd i denne omgang? Usikkerhetsmomentet må vel være om makro får en knekk nedover igjen, men ser ut som kursen allikevel stiger raskt etterpå om volumbalansen er høy negativ. For øyeblikket er volumbalansen omtrent utlignet, så det blir spennende å følge kursutviklingen fremover.
Ser bra ut, weekly lager nok en lower high, men vi har enormt mye rom å gå på opp mot 16 kr.
Daily har nå laget en higher high, trenger en higher low for å bekrefte trendendringen.
Bullish divergence i RSI som spiller seg ut nå
Vil 50 dagers glidende snitt ca 14,20 være motstand?
Det er nærliggende å tro det vil være en kortsiktig motstand, samtidig har stochastics nettopp snudd bullish og RSI er også på vei opp så den kan fint bryte over. Jeg forventer dog et pullback for å lage en higher low, så om den snur på 50-dagers vil ikke jeg si det var tilfeldig