Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Vi kan vel heller si at RSI nivået er slik at den (kursen) pleier å snu opp.

Men vi pleier ikke få slike nyheter vi har fått de siste dagene, og volumet pleier ikke være så bra som det har vært, så hvem vet.

Hvordan definerer du oversolgt egentlig?

Candelsticks formasjoner

Jeg synes det er problematisk å komme med slike påstander uten belegg - ikke rettet mot deg spesifikt @Shadowsbane - men hvis man ikke underbygger påstanden med et chart så blir det litt tynt.

Så jeg spør igjen, hvilke(n) timeframes ser dere på når dere sier RSI er på et nivå den pleier å snu?

Er veldig greit å vite om det er noe jeg overser her :slightly_smiling_face:

Den metoden må du gjerne backe opp med chartet ditt. Lukter bs her.

1 Like

Var det jeg mente. Fikk liksom ikke til å se at den var oversolgt noen plass

1 Like

Du overser ingenting. Bruker ikke rsi, men det er ingen relevant innstilling på en rsi som kan tolkes som oversolgt i timeframes som vi vanlig dødelige har en sjanse i.

1 Like

Da var gap fra 20/9-23/9 tettet. Så gjenstår det å se om den tetter gap nr 2 fra 27/9-30/9

2 Likes

Synes vi ser en del konvergerende ting rundt 14 blank nå som er ganske interessant. Klart at depressed oslo børs i dag tynger, men det kan holde.

Kan du legge den ut?

@Slappenfjert

Gapet 20-23 ble tettet på tencent inngang. Gikk ned ikke opp, @theroger Det er i tilfelle kun tencent gap å lukke.

1 Like

Det vil si ned til 13 blank.

Helt spesifikt, så var close 27.09 kr12.93

1 Like

Ja noe sånt. Rulle ikke på ører her i gården selv om jeg burde.
Tror kun en sur børs kan få den så langt ned

Jeg så godt for meg 14.40 hvis asp og co var i det humøret, men ikke denne galskapen :wink:

1 Like

13 blank ish underbygges av den lange opptrenden i chartet, så totalt bombe er det ikke.

Spesielt ikke når en da får Malmberg pluss sure tall fra USA som tynger alle børser.

2 Likes

No worries.

Jeg ser bare på chartene dere som kan dette poster, og leser av de at kurs og RSI ser ut til å snu opp ved ca 30 og ned ved ca 70, ganske ofte… Mente ikke noe annet en det.

Når du skal tolke mine TA utsagn så må du forholde deg til den lille gangetabellen, vedr min kunnskap relativt sett😂

2 Likes

Mente at kursen er på track @ 14,47 hvor de foregående to dager korrigerte kraftig inn avviket. Det gjenstår å se om kursen kommer ytterligere ut av fase, men da blir det bare en kraftigere oppgang senere. I dag antas at makro har skylden.

14 et helt ok sted å forsøke første støtte.

1 Like