Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jepp, det fikk man.
Finner den ikke støtte i området her, da kan man bare undres :slight_smile:
Ref. chartet til savepig over her.

Her er støtten til funcom

bad_shape_in_2010

6 Likes

“Hilsen broren til Hektar”

Mulighet for at vi skal ned innom 13 igjen for å tette gapet?

13,28 er jo en grei plass å legge da.

Ja, her er alt mulig. Men det skulle forundre meg om asp og co klarer det. Antar det sitter noen store aktører, som følger Tencent, langt framme på stolen nå.

Håper noen Tencents Venner kommer inn og sluker et par mill aksjer

Ja, det er et forsøk på å fylle gap. Og det har Funcom aksjen ikke klart oppover på en stund ihvertfall, får håpe det samme gjelder nedover :slight_smile:

Forøvrig gøy å se hvor fort folk endrer tonen av noen få % ned eller opp.

1 Like

Zoomet enda mer inn så triangelet blir litt tydeligere.

Det er også en potensiell sone med støtte mellom 14,10 og 14.50.

1 Like

Skrev på chatten i går at sannsynligheten for gap close var stor, rett og slett fordi det gikk så sykt med volum på toppen. Tencent’s kjøpskurs må ses på som motstand, ikke støtte. Vi touchet innom der kun 1 gang ila. handelsdagen i går. Ingen interesse av å omsette mye over 15.75 (gikk noe høyere intradag). Nå som den har falt fortere enn forventet er jeg ikke like sikker på gap close, men det er ingenting i chartet som tilsier kjøp på kort sikt, så da kjøper man eventuelt for langsiktighet her nå.

1 Like

Ca trading ranges siste 12 måneder.

Får se om moons of madness eller andre nyheter kan ta oss gjennom motstandsområdet i nær framtid.

4 Likes

Så ikke denne 7% ned som en mulighet nei.
Men fort ned blir fort opp igjen. Satser på gap close ila uka og rekyl opp til mellom 14 og 15 range.

3 Likes

Ordner seg dette. Jeg er helt sikkker på at den skal opp og teste 18ish nivået @anon80503862 viser til innen ikke så lang tid.

Se på kvarterschartet hvordan den faller tilbake på lavere nivå enn den øker, og rsi nå skipper pent bortover oversolgt tendenser.

8 Likes

Det ser ut som det ligger en støtte på 14,47ish, og derfra går veien oppover…

Du mener motstand på 14,47 siden vi er på 14,15 nå?

1 Like

Han kanskje mente 13,37 :wink:

Vi er på støtte der vi er nå. Sterkt oversolgt aksje.

Nå var det mye rart her. Hva er hva. Oversolgt? Kan du vennligst vise?

1 Like

Den er ikke oversolgt på noen timeframes. Man kan gjøre et argument for at den nærmer seg oversolgt på 15 min (RSI 30) men en ønsker jo oversolgt på høyere timeframes for en vedvarende stigning og ikke bare et blaff.

Nå kan det komme en bounce ila. dagen i dag men rent teknisk igjen bør vi se og bekrefte test av bunn i trendkanalen før man kjøper. Det eller at vi får gap close på støttenivået nevnt over her.

1 Like

Hvilken timeframe ser du på @Butterfly?